Spring naar bijdragen

Van TS betanden avi maken voor subsync.

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  123
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  403
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi. Ik ben verzamelaar van vrij oude films waar dikwijls na veel moeite dikwijls buitenlandse subs naar NL moeten en dan ook nog de film gevonden moet worden.

Als ik deze bij elkaar heb,kan ik ze sinchroon zetten met subsync,maar daar kan ik maar 1 bestand in zetten zoals een avi.

Nu heb ik enkele films die bestaan uit een aantal TS en Vob en wet ik allemaal wat.

De ts bestanden kan ik wel in subsync zetten,maar dan is het een onbegonnen werk om daar de subs in te krijgen.

Mij korte vraag op een lang verhaal is eigenlijk waar ik van deze TS bestanden een gewone avi kan maken. Als ik op google vraag "van TS naar avi" krijg ik 20 pagina`s vol met het tegenovergestelde,maar dat weet ik al wel.

Ik wil gewoon van TS naar avi.  Ik dacht het eens gevonden te hebben met fab,maar wat die maakt is geen echte avi,want subsync kent het niet.

Mijn vrrag dus; hoe kan ik van TS naar avi>

Groetjes en dank. Sjako.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11
  • 123
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  2055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

volgnes mij moet dat met dit programma lukken

http://www.avs4you.com/AVS-Video-Converter.aspx

je hebt hier wel een serial voor nodig. mss dat je op een torrentsite een al gekraakte versie kunt downloaden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...