robertvg Geplaatst November 4, 2010 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/24/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 4, 2010 hallo, ik heb een xusb gamepad gekocht,heb hem aangesloten op pc met internet, en deed het gewoon.later heb ik heb op mijn eigen pc aangestloten(zonder internet) en die vroeg om de software te installeren die je nodig hebt om de gamepad te gebruiken. aan het eind van die wizard vraagt hij om de software te downloaden via internet,maarja dat kan dus niet. nu wilde ik proberen om de software te downloaden via andere pc met internet, maar ik kan nergens de goede software vinden.de vraag is dus of iemand een link heeft met de goede software. bedankt alvast, robert Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie