marco1 Geplaatst Oktober 31, 2010 Bijdragen: 658 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/08 Status: Offline Actief: Mei 22, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Oktober 31, 2010 Hoi,Ik heb een keer een heel klein stukje op tv gezien van een serie. Het ging over een groep Britten die een klein delict hadden begaan en die naar een strenge gevangenis in Amerika gingen. Ze dachten zelf eerst dat ze op vakantie gingen. Herkent iemand deze serie?Alvast bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 658
Erwin. Geplaatst Oktober 31, 2010 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Oktober 31, 2010 ja komt vaak laat op tv en heet volgens mij gevangen in het buitenland. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
marco1 Geplaatst Oktober 31, 2010 Bijdragen: 658 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/08 Status: Offline Actief: Mei 22, 2015 Leeftijd: 29 Auteur Delen Geplaatst Oktober 31, 2010 Bedankt, maar dit is volgens mij niet de serie die ik bedoelde. Dit gaat over hoe het eraan toe gaat in al die gevangenissen. Maar ik bedoelde een groep Britten die door een realityprogramma naar een zware gevangenis gingen. Dus meer een soort expeditie robinson maar dan naar de gevangenis. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 658
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie