Spring naar bijdragen

[DS] Fifa 11 naar nds brengen??

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  142
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Leden..

Ik ben weer begonnen met downloaden van ds spellen,(hoop namelijk dat morgen de dstwo card binnen komt)

Moest weer ff wennen dat er helaas geen romulation meer bestaat maar helaas.

Ik heb nu Fifa 11 gedownload,Voorheen was het dan dubbel klik op het gele map bestandje en dan had je een nds bestand.

Als ik nu op het gele mapje dubbel klik krijg ik 4 of 5 bestandjes (boekjes ervoor) als ik op een van die dubbel klik krijg ik wel een nds bestand alleen kan ik die niet slepen naar mijn externe schijf..

Hoe werkt dat tegenwoordig?????

Bedankt alvast

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 142
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Die boekjes zijn rar bestanden daar heb je winrar! voor nodig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Actief:  

Hoi Kaasbroodje.

Bedankt voor je reactie!

Ik heb al winrar erop staan,Want voorheen (toen de dstt kaart) nog werkte ging het allemaal vanzelf onderhand,Na hulp via dit forum,Maar Ik heb het ff geprobeerd.

Ik heb het nu zo gedaan,Hoop dat dat goed is.

Ik klik klik op het gele mapje,Dan krijg ik een hele hoop van die winrar mapjes dan pak ik er dus gewoon 1 en klik klik winrar gaat open,Dan klik ik op dat winrar bestand zodat deze blauw wordt,Dan doe ik uitpakken in (doe ik dan mapje uitgepakt op de externe schijf) dan krijg je inderdaad van die groen balkjes te zien en als deze klaar is ga ik dus naar die map uitgepakt Maar dan staat daar weer zo'n gele map ?!dus weer klik klik en dan krijg ik weer van die winrar (stapel boeken) dus weer klik klik en dan zie ik dus wel een nds bestand (Fifa 11 32kb????)

Is dit dan zo goed of doe ik het helemaal verkeerd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 142

• Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Waar heb je hem van gedownload. Probeer eens een andere te downloaden. Ga naar rom-freaks.net en zoek naar fifa 11 en je vind er 1 voor de DS. Download deze en pak hem uit met Winrar. Kijk nu eens of je wel een .nds-bestand krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Actief:  

Ik had hem van rom-freaks.Maar voorheen was het downloaden en dan dubbel klik op het gele mapje en je had direct een nds bestand.

Nu,kan het zo zijn dat ik sinds een maand of 2 een compleet nieuwe pc heb en dat windows 7 toch net even anders werkt??

Maar ik heb hem nogmaals van rom freaks afgehaald en het complete mapje met winrar UITPAKKEN IN gedaan dan krijg je weer een geel mapje en als je die dus weer dubbel klikt heb ik 4 bestandjes dus op de laagste dubbel klik en dan krijg je dus wel een nds bestand.

Aangezien ik vandaag de dstwo card binnen heb gehad gelijk proberen!!!!!!!!!!!!!!!!

EN HET WERKT!!!

Nu weer ff verder kijken hoe die dstwo card verder werkt,Maar me zoon zeurt al weken de oren van me hoofd..en kind is nu rustig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 142

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...