Sander Geplaatst Oktober 28, 2010 Bijdragen: 1203 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/07 Status: Offline Actief: Augustus 11, 2020 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Oktober 28, 2010 Hallo allemaal, Wij hebben net een nieuwe TV gekocht namelijk de Sony Bravia 37EX500 (37") We hebben daarbij ook een dongel voor de TV gekocht waardoor we met het internet zijn verbonden. Maar nu is de vraag: Hoe kan ik met mijn PC verbinden en films of voetbal streamen van mijn PC naar de TV. Hopelijk kan iemand mij helpen ! Alvast bedankt, Sander Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie