cinnamonman Geplaatst Oktober 28, 2010 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/17/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 28, 2010 hallo, ik ben net begonnen met dowloaden uit nieuwsgroepen.ik heb het programma altbinz geinstalleerd en het werkt goed.nu ben ik op zoek naar wat ouder materiaal.als ik dat vind staat het vaak bij usenet servers.ik probeer dat wel te downloaden maar ik krijg niets binnen.ik heb kpn als server dus daar is volgens mij niets mis mee.nu heb ik twee vragen.moet ik toch een betaald server erbij nemen en hoe kan ik dat installeren en moet ik dan de server van kpn verwijderen? bij voorbaat dank voor uw antwoord: cinnamonman Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
Zombymario Geplaatst Oktober 28, 2010 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Oktober 28, 2010 KPN heeft een retentie van (dacht ik) 18 dagen. Dus als iets ouder is dan 18 dagen krijg je dat niet compleet binnen. Je kan een payserver erbij nemen zoals Eweka, XS News of Astraweb. Je kan ook hier kijken wat voor payservers er zijn. Je kan ook gratis IPv6-servers nemen. Die hebben vaak de retentie en snelheid van payservers alleen moet je op IPv6 zitten en dat is soms een beetje knoeien. We hebben hier een TUT: http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32472.0 en misschien lukt het je wel? Om nieuwsservers niet meer in te stellen: star alt.binz op -> ga naar configuratie (tandwieltje) -> ga naar nieuws-servers -> vink de nieuws-server die je uit wil hebben uit. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie