Account Geplaatst Oktober 27, 2010 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/15/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 27, 2010 Goedemorgen, Afgelopen zondag heb ik een nieuwsgroepenaccount afgesloten bij LightningUsenet voor 2.50. Het is ongeveer de vijfde keer dat ik dat doe, probleemloos. Zo ook afgelopen zondag; een kwartier na betalen kwam een keurig mailtje met de inloggegevens. Na twee uur downloaden kreeg ik echter de volgende error: ERROR: Failed login for server news.lightningusenet.com:11 Inmiddels heb ik twee mailtjes gestuurd met de vraag waar dit aan kan liggen. Wanneer ik inlog op de site, dan zie ik helemaal niet dat er een account voor 30 dagen is geopend. Ook dit heb ik gemeld. Ik krijg echter geen reactie..... Iemand tips? Op mijn bankafschrift staat keurige afschrijving, dus het geld is al wel aanwezig. Bijvoorbaatdank Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 27, 2010 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25044 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Maandag om 07:16 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 27, 2010 Lijkt erop dat je de verkeerde port gebruikt. Namelijk 11 idpv 119 Probeer dus : news.lightningusenet.com:119 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Account Geplaatst Oktober 27, 2010 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/15/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 27, 2010 Lijkt erop dat je de verkeerde port gebruikt. Namelijk 11 idpv 119 Probeer dus : news.lightningusenet.com:119 Bedankt voor uw reactie. Ik heb toch echt de goede poort ingevuld; Uploaded with ImageShack.us Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 28, 2010 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25044 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Maandag om 07:16 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 28, 2010 Vervelend. Probeer nog eens over SSL via port 563. Als dit ook niet werkt is er blijkbaar wat aan de hand met je account. Dan dien je toch echt even contact op te nemen met LightningUsenet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie