Spring naar bijdragen

LightningUsenet - geen reactie - geen verbinding


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04/15/07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Goedemorgen,

Afgelopen zondag heb ik een nieuwsgroepenaccount afgesloten bij LightningUsenet voor 2.50. Het is ongeveer de vijfde keer dat ik dat doe, probleemloos. Zo ook afgelopen zondag; een kwartier na betalen kwam een keurig mailtje met de inloggegevens. Na twee uur downloaden kreeg ik echter de volgende error:

ERROR:

Failed login for server news.lightningusenet.com:11

Inmiddels heb ik twee mailtjes gestuurd met de vraag waar dit aan kan liggen. Wanneer ik inlog op de site, dan zie ik helemaal niet dat er een account voor 30 dagen is geopend. Ook dit heb ik gemeld. Ik krijg echter geen reactie..... Iemand tips?

Op mijn bankafschrift staat keurige afschrijving, dus het geld is al wel aanwezig.

Bijvoorbaatdank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2934
  • Prestatiepunten:  25044
  • Dagen gewonnen:  265
  • Lid sinds:  12/17/11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Lijkt erop dat je de verkeerde port gebruikt. Namelijk 11 idpv 119

Probeer dus : news.lightningusenet.com:119

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2.9k
  • 26.2k
  • 265

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04/15/07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Lijkt erop dat je de verkeerde port gebruikt. Namelijk 11 idpv 119

Probeer dus : news.lightningusenet.com:119

Bedankt voor uw reactie.

Ik heb toch echt de goede poort ingevuld;

60973515.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2934
  • Prestatiepunten:  25044
  • Dagen gewonnen:  265
  • Lid sinds:  12/17/11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Vervelend. Probeer nog eens over SSL via port 563.

Als dit ook niet werkt is er blijkbaar wat aan de hand met je account. Dan dien je toch echt even contact op te nemen met LightningUsenet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...