LiviinLaViidaLoca__x Geplaatst Oktober 26, 2010 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/26/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 26, 2010 toen ik onlangs met men tante een leuk spelletje tege kwam op het internet, besloot ik deze te downloaden. gewoon omdat ik geen zin had om er op Te wachten voor ik het had of om naar de winkel te moeten gaan in dit rotweer.het downloaden en het installeren verliep prima.maar toen ik het wou spelen kwam er de volgende foutmelding : Dit programma heeft bekende compatibiliteitsproblemen Controleer online of er oplossingen beschikbaar zijn op de Microsoft-website.Als er oplossingen worden gevonden, wordt automatisch een website weergeven die de te nemen stappen opsomt. maar als ik dan online wil zoeken naar oplossingen staat er dat die niet gevonden kunnen worden.. :-\ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen, want zou het dolgraag spelen :-) ! hartelijk dank op voorhand ! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Releases Geplaatst Oktober 26, 2010 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Oktober 26, 2010 Zorg eerst maar even dat ik jou topic start kan lezen voordat we hiermee verder gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
LiviinLaViidaLoca__x Geplaatst Oktober 26, 2010 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/26/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 26, 2010 Zorg eerst maar even dat ik jou topic start kan lezen voordat we hiermee verder gaan. Is dit beter dan? sorry maar het is een gewoonte om met die hoofdletters te werken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Releases Geplaatst Oktober 26, 2010 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Oktober 26, 2010 Veel beter, waarschijnlijk als je rechtermuisknop op de snelkoppeling doet en vervolgens onder compatibiliteit modus hem als zijnde XP laat opstarten dat die wel werkt.Om welk spel gaat dit? Wat voor besturing systeem draai je nu? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
LiviinLaViidaLoca__x Geplaatst Oktober 26, 2010 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/26/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 26, 2010 Veel beter, waarschijnlijk als je rechtermuisknop op de snelkoppeling doet en vervolgens onder compatibiliteit modus hem als zijnde XP laat opstarten dat die wel werkt.Om welk spel gaat dit? Wat voor besturing systeem draai je nu?ok, nu ga je me echt uitlachen .. ik weet helemaal niet wat voor besturing systeem ik draai .. hoe kan ik dat zien? en het gaat om het spel "the movies" Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Releases Geplaatst Oktober 26, 2010 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Oktober 26, 2010 Start -> Configuratie scherm -> SysteemDaar zal het tussen staan wat voor besturingssysteem je draait. O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
LiviinLaViidaLoca__x Geplaatst Oktober 26, 2010 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/26/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 26, 2010 Start -> Configuratie scherm -> Systeem Daar zal het tussen staan wat voor besturingssysteem je draait. O0 aah .. ik wist niet dat dat een besturingsysteem heette . euh ja, gewoon vista dus. maar euhm.. als ik rechtermuisknop klik op de snelkoppeling staat er niets van wat je zei om het te starten .. ooh, ik ben echt een amateur in zo'n zaken, sorry daarvoor Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Freddytje Geplaatst Oktober 26, 2010 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Delen Geplaatst Oktober 26, 2010 Hallo, Rechtermuisknop op Snelkoppeling klik op eigenschappen Klik op Combaliteit Klik op het vinkje/hokje waar een vinkje verschijnt. Klik daar op bijvoorbeeld windows XP service pack 2. Klik op Oke Start het spel op Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
LiviinLaViidaLoca__x Geplaatst Oktober 26, 2010 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/26/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 26, 2010 Hallo, Rechtermuisknop op Snelkoppeling klik op eigenschappen Klik op Combaliteit Klik op het vinkje/hokje waar een vinkje verschijnt. Klik daar op bijvoorbeeld windows XP service pack 2. Klik op Oke Start het spel op Dankje, ik ben al een klein stapje dichter ! Het spel start op, dan kom ik in het menu van het spel. dan klik ik op start en dan valt het uit en vraagt hij om de cd in te steken .. Wat nu? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
svenholtman Geplaatst Oktober 26, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Oktober 26, 2010 je moet de no-cd crack van het spel downloaden.kijk eens op www.gamecopyworld.com of deze er tussen staat. of google er op.dit .exe file moet je vervolgens in de installatie map van je game zetten (c: --> programfiles --> naam van je game) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
LiviinLaViidaLoca__x Geplaatst Oktober 26, 2010 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/26/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 26, 2010 je moet de no-cd crack van het spel downloaden.kijk eens op www.gamecopyworld.com of deze er tussen staat. of google er op.dit .exe file moet je vervolgens in de installatie map van je game zetten (c: --> programfiles --> naam van je game)Heb het geprobeerd. het is geinstalleerd en heb de .exe file in de map gezet. maar helaas, het werkt nog steeds niet :s .. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
marcov Geplaatst Oktober 27, 2010 Bijdragen: 1157 Waardering: 9 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Oktober 25, 2013 Delen Geplaatst Oktober 27, 2010 Wat werkt er nu niet? Wat doet die nu niet? Iets specifieker graag.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie