stefjuh Geplaatst Oktober 25, 2010 Bijdragen: 841 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: Augustus 30, 2016 Delen Geplaatst Oktober 25, 2010 Wat is uw budget? Ik zou graag een indicatie willen van een prijs , waarmee je alles kunt afspelen 1080p en in de toekomst mocht er weer wat zwaarders komen enz. enz. dat dat dan ook nog lukt Welk doel heeft u met uw pc? Het moet een HTPC worden Heeft u verder specifieke eisen? Zo klein mogelijk natuurlijk en er moet plaats zijn voor een geluidskaart die ik er in ga zetten. En natuurlijk zo stil mogelijk. En een HDMI of DVI-D uitgang is wel belangrijk. Wilt u uw pc laten assembleren of zelf in elkaar zetten? zelf in elkaar zetten Heeft u naast een standaard pc nog andere onderdelen nodig? Ik heb helemaal geen randapparatuur nodig Overige vragen - Maakt u gebruik van draadloos netwerk? nee - Gaat u overclocken? nee Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 841
stefjuh Geplaatst November 7, 2010 Bijdragen: 841 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: Augustus 30, 2016 Auteur Delen Geplaatst November 7, 2010 kan niemand mij hier mee helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 841
marcov Geplaatst November 8, 2010 Bijdragen: 1157 Waardering: 9 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Oktober 25, 2013 Delen Geplaatst November 8, 2010 Misschien als je echt SPECIFIEKE eisen stelt dat er mensen zijn die je kunnen helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 1.2k
Erwin. Geplaatst November 8, 2010 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst November 8, 2010 uhm ik zie geen budget staan en een htpc zet je niet zomaar zelf in elkaar. Dat is echt een gepruts. Zelf heb ik een htp van acer ben er zeer over te spreken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie