nicole cnoops Geplaatst Mei 29, 2006 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: April 4, 2015 Delen Geplaatst Mei 29, 2006 >: Ik word er niet goed van. Ik ben bezig met de instructie over ondertiteling bij de film branden. Alle programma's die zijn gevraagd staan klaar. De film is een .avi de ondertiteling heb ik tot het opnieuw opslaan klaar :-[. Als ik nu virtual dub (1.6.15) oudere versie vond ik niet open kan hij de film niet openen. Dus ik kom niet verder. Ook heb ik problemen met Nero. Ik weet nooit goed wat ik moet kiezen :'( soms dvd vastleggen dan weer dvd hercoderen. Ik weet echt niet hoe ik hier verder mee moet. Help me aub met simpele taal. Groetjes Nicole Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Eagles Geplaatst Mei 29, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Mei 29, 2006 heb je gspot al geprobeert dit programma zoekt eventuele codecs die je nodig hebt!!(werkt alleen bij avi) aangezien er zoveel proggies zijn om filmbestanden te bewerken heeft iedere file een codec de meeste zitten wel standaard in je players of andere proggies!! maar soms biedt dit de oplossing!! en goede codec pack om te beginnen is de K-lite Codec pack hierin zitten de meeste codecs die over het algemeen gevraagd worden!! EAGLES Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Gast mr van etten Geplaatst Juni 4, 2006 Delen Geplaatst Juni 4, 2006 ik heb er ook lang mee vas gezeten. ik gebruik nu: tempGENC nog wat om te branden. winAVI om om te zetten Vobsub om de ondertitels mee te laten gaan. en weet je wat? het werkt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Eagles Geplaatst Juni 4, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Juni 4, 2006 ja gelukkig werkt het af en toe ook nog eens een keer!! maar zit je ooit vast dan zijn wij er weer!!!! :-[ EAGLES Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie