Spring naar bijdragen

WII games branden??

Gast dibyo

Aanbevolen reactie

Hey,

Ik heb een probleem. Als ik Wii games brandt lukt het perfect op mijn laptop. Op mijn PC lukte het ook perfect, maar nu niet meer en ik doe alles goed. Op mijn laptop doet die het nog, maar niet op mijn PC in ene. Aan mijn brander kan het ook niet liggen want hij deed het tot 2 maanden geleden ook nog perfect. Ik download precies dezelfde torrents op mijn laptop en daar lukt het wel. Weet iemand misschien wat het probleem is?

Brandsnelheid 2x

Programma Imgburn

Verbatim DVD-R

Dank je:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

je kan eens kijken naar de drivers van je dvd brander.

Als je het type dvd brander aan ons geeft kunnen wij even kijken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

je kan eens kijken naar de drivers van je dvd brander.

Als je het type dvd brander aan ons geeft kunnen wij even kijken ;)

Hey bedankt voor je reactie,

Er staat op Labelflash en mijn PC is van Acer 2 jaar geleden gekocht. Ik denk toch echt dat dat het probleem niet is, want deze PC kostte ten eerste rond de 500 euro en ten tweede kon ik (Wii games paar jaar geleden) wel branden. Ik heb hem nu uit de kast weer gehaald, maar het lukt alleen op me laptop van 2006. Mijn PC doet wel raar, want hij gaat soms vanzelf uit. Misschien ligt het daar aan?

Bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

kijk eens met het programma: Everest, Welk merk + type je dvdbrander is. dan kunnen we kijken. met deze info niet, een pc van acer van 2 jaar geleden, (dat zijn er wel meer ;) ) Maargoed. Even met everest dus kijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

kijk eens met het programma: Everest, Welk merk + type je dvdbrander is. dan kunnen we kijken. met deze info niet, een pc van acer van 2 jaar geleden, (dat zijn er wel meer ;) ) Maargoed. Even met everest dus kijken

Er staat:

Soort Driver HL-DT-ST DVDRAM GH40F SCSI CdRom Device

Soort Driver SXCJE 41YB8HIF8DQJ SCSI CdRom Device

Verder weet ik er niets over, want ook op google kan ik niks vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...