Drob Geplaatst Oktober 23, 2010 Bijdragen: 36 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/13/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Oktober 23, 2010 Ik wilde gisteren mijn laptop op nieuw recoveren om dat hij wat traager werd tijdens de recovery duurt het all lang voor dat het er voor komt en is hij op 25% krijg ik deze Error: Error: C [ err= 117 ] ERROR In het beeld : dit in het klein links boven in: Error: C [ err= 117 ] En de naam: ERROR : in het minden van het beeld en heel groot. Wie kan mij hier mee helpen of wie heeft dit probleem ook en heeft er een oplossing voor. Dan hoor ik het graag. Ik bedank jullie all vast voor uit. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 36
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie