x90x Geplaatst Oktober 23, 2010 Bijdragen: 49 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/05/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 23, 2010 hallo iedereen, Ik wil graag de wii spellen die ik dowload op mijn harde schijf zetten maar eerst uploade ze gewoon in 1bestand en nu in wel 30. Ik snap niet hoe ik ze nu op de harde schijf moet zeteen ik doe het met WBFS Manger en dowload eht van isohunt wiiisos en the pirate bay.Doe het met utorrent Alvast bedankt:)! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 49
Zombymario Geplaatst Oktober 23, 2010 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Oktober 23, 2010 Wat lukt er niet? Want zeg je dus dat ze eerst 1 bestand hadden en nu wel 30? Wat voor bestanden zijn het? Als het .rar-bestanden zijn kan je ze uitpakken met Winrar!. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie