vlamer12 Geplaatst Oktober 22, 2010 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/06/09 Status: Offline Actief: April 4, 2013 Delen Geplaatst Oktober 22, 2010 heeej, ik ben nu al een tijdje op zoek naar en beetje fatsoenlijke versie van de film despicable me maar kan deze nergens vinden. Ik heb echt al heel lang gezocht en veel gedownload maar het is bijna allemaal even slecht. Nou snap ik dat er nog geen dvd uit is en ik geen HD moet verwachten maar toch hoop ik dat er op zijn minst een versie is waar je wel heel het beeld ziet zonder mensen ervoor in redelijke geluid en beeld kwaliteit. mvg vlamer12 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
kaasbroodje Geplaatst Oktober 22, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Oktober 22, 2010 Hij is nog niet zo lang in de bios dus je zult nog even geduld moeten hebben Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
SugarCoat Geplaatst Oktober 26, 2010 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/26/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 26, 2010 Je zou warezbb kunnen proberen daar heb ik deze film ook van gedownload. Dit is wat je er van kunt verwachten: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
vlamer12 Geplaatst Oktober 27, 2010 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/06/09 Status: Offline Actief: April 4, 2013 Auteur Delen Geplaatst Oktober 27, 2010 ik geloof dat je op deze versie niet alles ziet als ik goed kijk:S want heb ook al een keer versie gedwonload waar je maar helft ziet dus nee sorry. Maar alsnog bedankt mvg vlamer12 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie