ullie Geplaatst Oktober 22, 2010 Bijdragen: 178 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/15/07 Status: Offline Actief: November 13, 2015 Leeftijd: 45 Delen Geplaatst Oktober 22, 2010 Ik heb hier het programma Clone Dvd geinstalleerd met jullie handleiding omdat ik beveiligde dvd's wou copieren. Dit lukte prima met de eerste dvd. Toen ik het de 2de en 3de keer probeerde, gaf het programma aan dat het volledig gelukt is, maar de dvd geraakt niet verder dan het hoofdmenu scherm (waar je de aflevering kan kiezen die je wil zien van de kinderdvd). Ik heb al eens opnieuw geprobeerd, maar lukt nog niet en ook niet met een andere Dvd. Heeft dit met de beveiliging te maken? Hoe zou ik het kunnen oplossen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 178
svenholtman Geplaatst Oktober 23, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Oktober 23, 2010 het zou ook kunnen dat het aan de brandsnelheid ligt (ookal is het 2x wel goed gegaan) probeer eens te branden op de allerlaagste snelheid die mogelijk is Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
ullie Geplaatst Oktober 24, 2010 Bijdragen: 178 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/15/07 Status: Offline Actief: November 13, 2015 Leeftijd: 45 Auteur Delen Geplaatst Oktober 24, 2010 Ik zie niet de mogelijkheid om in het programma Clone Dvd de brandsnelheid te kiezen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 178
svenholtman Geplaatst Oktober 24, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Oktober 24, 2010 clone dan is alleen met clone dvd en brand is met nero. clonedvd ken ik verder nie zo goed Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
ullie Geplaatst Oktober 24, 2010 Bijdragen: 178 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/15/07 Status: Offline Actief: November 13, 2015 Leeftijd: 45 Auteur Delen Geplaatst Oktober 24, 2010 Ik zag niet hoe ik enkel kon clonen met Clone Dvd5, dus iets anders geprobeerd...Had in een ander topic gelezen dat het iemand uiteindelijk gelukt was met het programma DvdFab en heb net DvdFab 5 Platinum gedownload en het schijfje lijkt succesvol gebrand te zijn.Heb enkel dit programma moeten gebruiken en de dvd speelt goed af op mn beide laptops.Nu nog eens proberen in mn dvd-speler straks of morgen. Ik hoop dat het lukt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 178
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie