markw123 Geplaatst Oktober 17, 2010 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/05/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 17, 2010 Ik heb het spel gedownload van razor 1911 op tpb de image gemount via daemon tools pro en geinstalleerd dan wil ik het spel openen maar geeft hij nog steeds aan dat ik een cd moet plaatsen ook heb ik een crack bestand naar de map waar het spel in staat gekopieerd wie zou mij kunnen helpen om dit probleem op te lossen?????? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
HamiltonFan Geplaatst November 4, 2010 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/04/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 4, 2010 Product key = [gmod]Directe serial/product key's zijn niet toegestaan. U kunt een link naar de desbetreffende website maken (het liefst zonder www) en daaruit instructies geven hoe de serial kan worden gevonden. Anders komt ons forum onnodig in gevaar (zie huisregels)[/gmod] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie