PCgamer Geplaatst Oktober 19, 2010 Bijdragen: 811 Waardering: 8 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/30/09 Status: Offline Actief: Februari 4, 2016 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Oktober 19, 2010 Hallo, Ik ben opzoek naar iets om mijn dvi-d ingang te splitten zodat ik niet elke keer de kabels van mijn decoder op mijn mediaspeler hoef aan te sluiten alleen zal ik voor het geluid dan waarschijnlijk ook weer aparte kabels nodig hebben. misschien dat jullie weten of er zoiets bestaat, ik had trouwens wel een hdmi kabel bij mijn mediaspeler bijgeleverd gekregen. Maar ik weet niet of die dan nog op die dvi-d ingang te gebruiken is met een convertor. dus ik heb een splitter nodig en iets waar ik dan die Hdmi kabel mee op die splitter kan aansluiten en misschien dus een geluidskabel als er een makkelijkere oplossing is hoor ik het graag ik heb trouwens geen HDMI kabel op mijn tv. Deze tv heb ik: Hitachi 37PD5200 en de mediaspeler: A.C. Ryan HD Mini bijvoorbaad dank, mvg PCgamer, Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 8 811
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie