ti Geplaatst Oktober 18, 2010 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/10/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 18, 2010 Hallo, ik heb eens graboid geïnstalleerd en dit werkte redelijk goed. Tot nu,... :'( Ik kan via geen enkel e-mailadres meer inloggen of ik krijg de melding: u heeft al een account bij ons dus,... Is hier iemand die mij kan helpen? Alvast bedankt! O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
mmfeb3 Geplaatst Oktober 19, 2010 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/26/10 Status: Offline Actief: Mei 7, 2014 Delen Geplaatst Oktober 19, 2010 je hebt al een account dus kan je geen meerdere aanmaken. dit is om dubbelaccounts tegen te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
svenholtman Geplaatst Oktober 19, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Oktober 19, 2010 en wat als je nu eens een nieuwe account aanmaakt met bijv 10minutemail. of moet je inloggen met je e-mail? en anders kun je de beheerder van die site toch mailen en het probleem uitleggen. je kunt het altijd proberen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie