Said Geplaatst Mei 29, 2006 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/28/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 29, 2006 OK..heb ff hulp nodig met het volgende: Ik heb een divx4 bestand gedownload...heb em naar data in nero gebrand (zoals ik altijd doe..en het is altijd goed gegaan en bekijk em dan in mn divx player),MAAR bij deze bestand heb ik geen audio als ik em in mn divx player wil bekijken: gecheckt met G-spot: -audionaam: 0x0055(MP3) ID'd as MPEG-1 Layer 3 audiobitrate: 128 kb/s (64/ch, stereo) CBR, Fs 48000 Hz als ik em op mijn laptop bekijk dan heb ik gewoon audio,maar niet op mijn dvp..dus dat begrijp ik niet. Heb vaker zulke bestanden download en gecheckt met gspot en het is gewoon hetzelfde...wie kan mij vertellen wat er mis is is er een progamma waarin ik het divx bestand kan veranderen..de audio alleen dan of is er een andere oplossing?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Oud-beheerder Duken Geplaatst Mei 29, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25045 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Gister om 09:19 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Mei 29, 2006 Wat bedoel je met je dvp? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Said Geplaatst Mei 29, 2006 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/28/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 29, 2006 dvp is een afkorting voor divx player...ik heb een divx player phillips 5140 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie