Spring naar bijdragen

[WII] Wii games werken niet meer

Gast dibyo

Aanbevolen reactie

Hey,

Ik download WII games voor op me wii en ik downloadde dbz budokai tk 2 (jaar geleden) en die deed het prima, maar toen ik het opnieuw gister downloadde deed hij het niet, daarbij doet geen enkel ander spel die ik gedownload heb (was alleen dbz tot nu toe). Weten jullie misschien het probleem? Altijd PAL SPELLEN.

Ik gebruik voor het branden:

Imgburn

Brandsnelheid 2x

Verbatim DVD-R

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 15
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Welke spellen doen het niet? En wat doet het er niet? Kan je je wii spellen wel opstarten of lopen ze vast tijdens het spelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

Welke spellen doen het niet? En wat doet het er niet? Kan je je wii spellen wel opstarten of lopen ze vast tijdens het spelen?

Hey bedankt voor je reactie. Ze lopen vast bij het introvideo of ergens in het begin van het spel. Zou dit ook aan mijn computer kunnen liggen. Mijn computer deed afgelopen dagen raar door hele tijd op nieuw te starten uit zichzelf.

Het zou ook aan me Wii kunnen liggen, die heb ik al 2 jaar niet meer gebruikt, maar 1 oude spel doet het gedeeltelijk (niet helemaal) en die anderen ook niet.

EDIT:

Wii Sports (ORIGINEEL) doet het gewoon prima, dus het moet mijn computer zijn of iets met de Wii dat hij moeite heeft met omgebouwde spellen.

Kan mijn Modchip ook gwn beschadigt zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

ik denk dat je je chip moet updaten ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Actief:  

Ik denk ook dat je je chip moet updaten. Als je weet welke chip je hebt kan je hem updaten. Maar het kan ook zijn dat je chip dus beschadigt is. Maar dit is best lastig want je hebt je wii 2 jaar niet gebruikt (dus misschien is die wel eens gevallen of zo?). En je brand je spellen op de juiste snelheid en met het juiste type DVD en het is PAL dus het zou gewoon moeten werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

Ik denk ook dat je je chip moet updaten. Als je weet welke chip je hebt kan je hem updaten. Maar het kan ook zijn dat je chip dus beschadigt is. Maar dit is best lastig want je hebt je wii 2 jaar niet gebruikt (dus misschien is die wel eens gevallen of zo?). En je brand je spellen op de juiste snelheid en met het juiste type DVD en het is PAL dus het zou gewoon moeten werken.

Thnx voor jullie reacties, maar hoe moet ik mijn chip dan laten updaten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Actief:  

Als je weet welke chip je hebt dan ga je naar de website van je chip. Daar kan je een .iso (dit is dus de update) downloaden. Deze brand je, net als een wii spel, gewoon op een DVD'tje op 2x speed. Als die klaar is stop je je DVD in je wii en als het goed is zal je chip de update herkennen en zal je hem zo via het DVD'tje kunnen updaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

Als je weet welke chip je hebt dan ga je naar de website van je chip. Daar kan je een .iso (dit is dus de update) downloaden. Deze brand je, net als een wii spel, gewoon op een DVD'tje op 2x speed. Als die klaar is stop je je DVD in je wii en als het goed is zal je chip de update herkennen en zal je hem zo via het DVD'tje kunnen updaten.

Hey bedankt, maar ik weet niet welke chip het is. Zou het kunnen helpen door naar de serial te kijken? Dat moest ik doen voordat ik het ging ombouwen en toen zei die oke dan is het deze chip. Ik heb het al aan de ombouwer gevraagd per mail, maar nog geen antwoord en verder ken ik zijn adres niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Actief:  

Dat heeft niet veel zin. Er kunnen aardig wat chips met hetzelfde serial nummer. Ik zou gewoon ff wachten totdat je ombouwer een mailtje heeft terug gestuurd met wat voor chip erin zit.

Edit: Heb je geen bonnetje ofzo van het ombouwen? Misschien staat het daar op?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

Dat heeft niet veel zin. Er kunnen aardig wat chips met hetzelfde serial nummer. Ik zou gewoon ff wachten totdat je ombouwer een mailtje heeft terug gestuurd met wat voor chip erin zit.

Edit: Heb je geen bonnetje ofzo van het ombouwen? Misschien staat het daar op?

Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij het weet (3 jaar geleden ombouw of 2) en geen bonnetje gekregen, maar ik vermoed een wii-key. Kan het schadelijk zijn als ik de verkeerde chip-update installeer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Actief:  

Nee, want als je dus de verkeerde update op een DVD'tje brand zal je chip hem ook niet eens herkennen dus je kan hem niet eens opstarten.  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

Nee, want als je dus de verkeerde update op een DVD'tje brand zal je chip hem ook niet eens herkennen dus je kan hem niet eens opstarten.  :)

Misschien helpt dit?

There is a 50% chance that your drive chip is a GC2-D2C

There is a 50% chance that the pins on your drive chip are not cut.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Actief:  

Nee, ik zou gewoon echt ff wachten tot het mailtje van je ombouwer. Is het beste wat je nu kan doen dan alleen maar raden wat er in zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

Nee, ik zou gewoon echt ff wachten tot het mailtje van je ombouwer. Is het beste wat je nu kan doen dan alleen maar raden wat er in zit.

Ik denk niet dat die man nog antwoord gaat geven, maar zou dit het kunnen zijn alleen is dit het geval bij alleen Back Ups.

Ik kan niemand vinden die het erin kan zetten voor mij (in Almere).

Geeft uw Wii bij Originele games of bij gekopierde backup games de 1 van de volgende meldingen:

- De disk kan niet worden gelezen

- Er is een fout opgetreden. Druk op de EJECT-knop, verwijder de disk en zet het Wii-systeem uit. Lees de handleiding voor meer informatie

- De disk kan niet worden gelezen. Lees de Wii-handleiding voor meer informatie

Deze errors komen voor bij beschadigde en of versleten dvd lasers van de DVD speler.

Mocht dit niet werken, dan kunt u met deze laseruw huidige Wii laserlens vervangen.

* Let op: U moet solderen voor de laserlens vervanging. Een makkelijker alternatief is de DVD Drive in geheel te vervangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Zombymario bedankt voor je hulp, maar ik heb de oplossing gevonden. Het ligt aan mijn PC, want wanneer ik de spellen op me laptop download en brandt lukken ze prima op de Wii. Mijn PC gaat soms vanzelf uit en dan een paar keer achter elkaar. Mijn nieuwe vraag is wat is er mis met mijn PC? Ik wil het liefst op mijn PC downloaden, want daar is het binnen 3h klaar en op de laptop in 10h.

Ik weet wel dat mijn PC soms spacet, maar is er niets mis met de brander denk ik, want ik kon tot 2 maanden geleden prima dvd's en xbox spellen branden en downloaden. Ik hoor wel van jullie:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Actief:  

Oke, dus we weten waar het nu aan ligt. Alleen weet ik zelf weer niet zo veel van branders af. Ik kan je daar niet echt mee helpen. Ik denk andere op het forum wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Files 3.8 Nu Beschikbaar voor Download We zijn verheugd om aan te kondigen dat Files 3.8 nu beschikbaar is voor download! Deze nieuwste update van de populaire bestandsbeheerder voor Windows 10 en 11 introduceert een scala aan nieuwe functies die uw gebruikerservaring aanzienlijk zullen verbeteren. Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste vernieuwingen: Beheer Tags vanuit de Zijbalk U kunt nu eenvoudig tags beheren vanuit de zijbalk. Door met de rechtermuisknop op het taggedeelte te klikken, krijgt u de optie "Beheer tags" te zien. Hier kunt u tags aanmaken, verwijderen of bewerken, wat het organiseren van uw bestanden nog eenvoudiger maakt. Snelle Toegang tot Storage Sense Voor de frequente gebruikers van Storage Sense is er goed nieuws: Files 3.8 maakt het gemakkelijker om toegang te krijgen tot deze functie. U kunt Storage Sense openen via de Command Palette, een aangepaste snelkoppeling toewijzen, of met de rechtermuisknop op een schijf in de zijbalk of op de startpagina klikken. Ondersteuning voor Alternatieve Gegevensstromen Naast het lezen van alternatieve gegevensstromen, stelt Files 3.8 u nu ook in staat om deze te creëren. Met deze functie kunt u extra gegevens aan uw bestanden toevoegen zonder de primaire inhoud te wijzigen. Het aanmaken van alternatieve gegevensstromen is beschikbaar via het contextmenu (standaard uitgeschakeld), de Command Palette of een sneltoets. Nieuwe Acties Files 3.8 bevat nieuwe acties die toegankelijk zijn via de Command Palette of aangepaste sneltoetsen. Tot de nieuwe acties behoren het kopiëren van het pad naar de huidige map, het plakken van items vanuit het klembord als snelkoppelingen en het sluiten van alle tabbladen (Ctrl + Shift + W). Verbeteringen aan Archiveringsinstellingen De aangepaste instellingen voor bestandcompressie worden nu opgeslagen tussen sessies, waardoor uw archiveringsprocessen nog efficiënter worden. Overige Verbeteringen Hieronder vindt u de rest van de changelog: - De privacybeleid-URL is bijgewerkt. - De responsiviteit van de kaarten in de schijfwidget is verbeterd. - Een probleem opgelost waarbij een WSL-prompt soms tijdens het opstarten verscheen. - Een probleem opgelost waarbij het annuleren van slepen en neerzetten de geselecteerde items wist. - Een probleem opgelost waarbij bulk hernoemen de sorteervolgorde niet volgde. - De plaatsing van het contextmenu op de startpagina is gecorrigeerd. U kunt Files downloaden via de Microsoft Store via  deze link De app is ook gratis beschikbaar op de officiële website. We hopen dat u geniet van de nieuwe functies en verbeteringen in Files 3.8 en dat deze update uw bestandsbeheerervaring naar een hoger niveau tilt!

bikerbob

Geplaatst

Probeer eens opnieuw te registreren.
  • Recente prestatie

• aVoid2 heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...