Jac_xx Geplaatst Oktober 17, 2010 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/17/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 17, 2010 Hallo ik heb de sims 2 gedownload en die probeer ik te instaleren, omdat ik geen dvds/cdroms in me laptop kan doen heb ik deamontools gedownload. als hij bij de instalatie vraagt om disk number 2, moest ik deamontools uitschakelen en weer inschakelen, maar hoevaak ik dat doe en op hoeveel verschillende manieren ik het doe, het lukt gewoon niet. inmiddels begin ik een beetje geirriteerd te raken dus ik dacht ik plaats een forum bericht der zal vast wel iemand zijn die me kan helpen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
kaasbroodje Geplaatst Oktober 17, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Oktober 17, 2010 Wat gebeurd er als je de 2de cd wil mounten? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Jac_xx Geplaatst Oktober 17, 2010 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/17/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 17, 2010 hij doet het dan alsnog niet dan druk ik op ok, wanneer ik de 2de disk gemount heb, maar dan komt der te staan dat ik het niet gedaan heb? Post samenvoeging: oktober 17, 2010, 17:54:02 blijkbaar moet ik iso bestanden hebben, kan je krijgen via limewire, maar die doen het bij mij niet, ten einde raad. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie