x90x Geplaatst Oktober 17, 2010 Bijdragen: 49 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/05/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 17, 2010 Hallo IK speel geen habbo meer daarom verkoop ik het:Er is veel geld in gaan zitten en hoop zo iets van terug te krijgen.Ik kan het niet op marktplaats verkopen omdat het viruteel is en niet echt en daarom verkoop ik hem hier.Doe een bod en hij is van jouw;) Heb nog 15credits 1cadotjes en 471pixels.Ik heb een inlog met mijn mail maar ik veranderd dat gewoon in jouw mail je kan ook gewoon alle spullen op jouw haboo acc doen. Ik wil graag het geld via giro internetbankieren en als ik het dan heb dan geef ik alle spullen in ruil aan je.Gaat om de acc van tweety-girl:P Ik heb ook nog een kame rmet behangen en vloerbedekking roze.Foto uploede lukt neit mail me maar dan stuur ik hem toe;)! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 49
kaasbroodje Geplaatst Oktober 17, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Oktober 17, 2010 Topic gaat op slot eerst even overleggen of duken dit goed vind Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 17, 2010 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 17, 2010 Helaas is het niet toegestaan om Habbo spullen te verkopen. Habbo laat dit niet toe. Topic zal worden gesloten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie