Spring naar bijdragen

nieuwe laptop of is ie toch gebruikt??

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  39
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Vanmiddag heb ik een laptop gekocht maar toen ik hem aanzette, stonden er al 4  gebruikersnamen in het beginscherm...  :o 

Voor alle 4 moest je een wachtwoord intypen dus ik kon de accounts niet openen om te kijken of er gegevens in staan.

Maar dit hoort officieel toch niet zo???? De laptop stond ook in een open doos in de winkel want hij zou net zijn binnen gekomen en met wilde hem net uitstallen.

Ik heb verder op de laptop gezocht maar kon geen andere gegevens van e.v. andere gebruikers vinden. Er zat een adressticker op de doos die men er gedeeltelijk af had gescheurd maar waarop ik nog wel zien dat de technische dienst er als geadresseerde op stond vermeld. Dit lijkt mij niet logisch voor een nieuwe laptop.

Nou vraag ik me wel af of dit wel klopt, is dit wel een nieuwe laptop of is ie stiekum toch al even gebruikt? Want in dat geval ga ik er morgen meteen mee terug.

Hoop dat iemand weet hoe het zit.

groetjes,

Ineke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 39
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  2097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ja Ineke, deze is stiekem retour gekomen van een gebruiker die hem niet moest.

Ze hebben hem niet gerecovered en niet duidelijk verteld wat ermee gebeurd is.

Gewoon gelijk terug gaan naar de winkel en dezelfde laptop eisen maar dan met een seal sticker erop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 74
  • 2.1k

• Bijdragen:  1157
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  

Ik heb alleen je eerste zin gelezen. Als er al 4 gebruikersnamen in staan dan is die gebruikt. Opgelicht dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 9
  • 1.2k

• Actief:  

bedankt voor jullie reaktie!

Ik dacht dus ook al dat ie gebruikt was maar ik dacht ik check toch even of het wellicht niet standaard zo is dat er ter illustratie gebruikers staan vermeld. Leek me niet logisch maar toch... Ik heb verder gezocht of ik nog bestanden of iets kon vinden waaruit blijkt dat ie gebruikt is maar daarvan vindt ik niets terug. Ik weet ook niet of dat door het instellen van gebruikers helemaal is afgeschermd.

Maar goed ik ga morgen na het werk meteen terug naar de winkel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 39

• Bijdragen:  2097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Actief:  

Ineke, zou je wellicht kunnen vertellen om welke winkel het gaat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 74
  • 2.1k

• Bijdragen:  1157
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  

Ben ik ook wel benieuwd na.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 9
  • 1.2k
  • 5 weken later...

• Actief:  

sorry voor de late reaktie! druk druk druk...

Maar ik ben meteen terug gegaan naar de winkel en de verkoper schrok oprecht van mijn mededeling dat de laptop volgens mij gebruikt was. Hij verklaarde ook dat hij in de mening was dat de laptop net was binnengekomen en dat een van zijn collega's de doos alvast had opengemaakt.  (deze laptops waren toen in de aanbieding en ze waren op dus dat zou wel kunnen kloppen).

Hij heeft ook erg zijn best gedaan om me zo snel mogelijk een nieuwe laptop te bezorgen.

Dus gelukkig goed afgelopen.

Gezien de reaktie van de verkoper en de moeite die hij heeft gedaan om het zo snel mogelijk goed op te lossen, denk ik dat dit echt een foutje van hem was en daarom zet ik de naam van de winkel hier ook niet neer...

Maar ik begrijp dat het dus veel vaker voorkomt en er dus ook winkels zijn die dit veel vaker doen?? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 39

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  

Nee, heel vaak gebeurt het niet. Ik zou ook altijd een ongeopende doos mee willen krijgen als je hem in een winkel koopt. Dan weet je zeker dat er niets mee gebeurd is. Zelf heb ik eigen bedrijf in de hardwarehandel en dan open ik de doos echter wel vooraf, om zaken te installeren en de pc in te richten. Dat gebeurt echter in goed vertrouwen en mensen weten ook wat ik met hun notebook doe voordat ik hem aflever.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...