Spring naar bijdragen

Emule download probleem

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Heb gisteren Emule geinstalleerd en na wat moeite alles goed werkend gekregen. Vandaag start ik Emule weer om verder te gaan, maar de downloadsnelheid is totaal weg. Het Uploaden gaat met gemiddeld 70 KB/s maar bij de bestanden die ik aan het downloaden ben blijft de teller angstvallig op 0 staan.

Mijn prioriteiten van de bestanden staan allemaal op auto, alleen staat er nu achter alle bestanden [laag]? Dit was gisteren niet en ik wacht nu al meer dan 45 minuten. Weet iemand of hier iets aan te doen is??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Het kan zijn dat het bestand dat je download weinig tot zelf geen uploaders heeft, dan blijft je download snelheid ook laag, probeer eens een ander, misschien lukt het dan wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Bedankt voor je snelle antwoord. Heb idd even een nieuw bestandje geprobeerd en die ging zo naar binnen. Maar ik blijf het gek vinden dat hij op die andere bestanden helemaal niks doet. Balken zijn blauw, alleen prioriteit staat op Auto [laag] en status blijft maar op wachten staan. Is hier niks aan te doen? Ik zit nu inmiddels een uur vrolijk te uploaden, maar krijg er zo weinig voor terug  :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...