kaasbroodje Geplaatst Oktober 10, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Oktober 10, 2010 Me telefoon is nu al voor de 3de keer binnen 1 jaar kapot gegaan (3x software problemen) en begin het nu toch echt zat te worden. Is er een manier dat ik me telefoon kan inruilen voor een andere? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
PCgamer Geplaatst Oktober 10, 2010 Bijdragen: 811 Waardering: 8 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/30/09 Status: Offline Actief: Februari 4, 2016 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Oktober 10, 2010 Volgensmij is er een wet dat als een artikel 3x kapot is gegaan dat ze je een nieuwe moeten geven. maar ik weet niet precies hoe dat heet zou je even moet google. mvg Pcgamer, Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 8 811
Erwin. Geplaatst Oktober 10, 2010 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Oktober 10, 2010 Volgensmij is er een wet dat als een artikel 3x kapot is gegaan dat ze je een nieuwe moeten geven. Helaas dat is geen wet maar een aanname door gebruikers, en aannames zijn gevaarlijk! Mijn persoonlijke ervaring met Samsung is dat ze zeer zelden een toestel omruilen. Wat wel goed helpt is om de klantenservice van Samsung zelf te bellen en je eigen eens flink kwaad maken dan krijg je vaak meer voor elkaar. Ik heb helaas vaker bij klanten van ons gezien dat je een toestel 10 keer in kan sturen en er wel degelijk een klacht in zit maar niet omgeruild wordt. Het enige merk dat daar redelijk coulant mee om gaat is Nokia. Die ruilen zelfs soms na 1 keer je toestel al om. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
kaasbroodje Geplaatst Oktober 10, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Auteur Delen Geplaatst Oktober 10, 2010 Heb je misschien advies hoe ik dat het beste kan doen als ik ze morgen ga bellen ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Erwin. Geplaatst Oktober 10, 2010 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Oktober 10, 2010 Duidelijk aangeven dat je het er niet mee eens bent, laten merken dat je geirriteerd bent en als de service zo slecht blijft je niet opnieuw voor een Samsung product zal kiezen. Een beroep doen op jou recht op een werken product, vaak helpt dreigen met consumentenprogramma's als bv Kassa ook. Doe het uiteraard wel in een beleefde vorm en ga die mensen van de helpdesk niet de huid vol schelden, maar mensen met een grote mond op de eerste rij hebben vaak de halve wereld Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
kaasbroodje Geplaatst Oktober 10, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Auteur Delen Geplaatst Oktober 10, 2010 Me telefoon doet het weer op een ander forum had iemand me aangeraden om de batterij er uit en weer in te doen telefoon aansluiten op de pc tot dat je ziet dat hij aan het opladen is en dan je telefoon aanzetten nu doet hij het weer Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie