BHV Geplaatst Oktober 9, 2010 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/09/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 9, 2010 Als ik me niet vergis bestaat het volgende 1 Google-nieuwsgroep met alt crack nl 2 Usenet-nieuwsgroep met nbz binaires 3 Forum-nieuwsgroep met rapidshare Wat heb ik allemaal nu precies hiervoor nodig. Via IE + uTorrent lukte het een en ander tot op heden , doch meestal een ontgoocheling omdat ik voor al dat andere effe nog wat te dom bleek te zijn. A. De betere nieuwslezer zou Forte Agent kunnen zijn ! 1ste vraagje : Kan hij ze allemaal lezen ( binnen pakken ) , bedoel zowel Google , Usenet als de Forum nieuwsgroepen. B. Downloaders , weet ik niet te veel over ! - Om torrent´s te downloaden gebruik ik uTorrent , is klein en snel en het lukt mij. - Van nzb filles weet ik quasi niets , moeilijk om er eentje te vinden plus heb de software Unzbin al geïnstalleerd met connect etc..doch er kwam niets binnen. 2de vraagje : Misschien bestaat er één software die zowel torrent als nzb aankan, zo ja , het welke ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie