Gast jezus Geplaatst Mei 28, 2006 Delen Geplaatst Mei 28, 2006 Als ik deze 2 spellen wil beginnen (installatie ging goed) dan komt er dit bericht Abort ABORTING: Your display adapter doesn't have sufficient capabilities to run this game [no game crash info] afbreken negeren opnieuw Als je afbreken , negeren of opnieuw drukt stopt het spel ermee Hoe los ik dit op Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Erwin. Geplaatst Mei 28, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Mei 28, 2006 ik denk dat ze bedoelen dat je videokaart niet goed genoeg is wat voor videokaart heb je ? hoeveel mb kaart ? je kan proberen om te kijken of er nieuwe drivers voor zijn zoja updaten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Granaat90 Geplaatst Mei 28, 2006 Bijdragen: 22 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/27/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 28, 2006 Hij geeft al aan Your display adapter doesn't have sufficient capabilities to run this game. Dus de videokaart is niet goed genoeg. Het heeft ook geen zin om een nieuwe driver te downloaden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 22
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie