sak Geplaatst Oktober 7, 2010 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/07/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 7, 2010 Hoi allemaal, Zal me even voorstellen, woon in het zuiden van het land. Vond duken O0 doordat ik meer over downloaden (torrent) wilde weten. En hier het antwoord gevonden Thanks. Greetz Sak Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
marcov Geplaatst Oktober 7, 2010 Bijdragen: 1157 Waardering: 9 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Oktober 25, 2013 Delen Geplaatst Oktober 7, 2010 Welkom op dit forum! Hoop dat je hier een leuke tijd zult beleven, natuurlijk ook wijzer wordt en waar mogelijk in de toekomst weer anderen kunt helpen. Als je vragen hebt, don't hesistate, maar stel ze gerust. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 1.2k
Wous Geplaatst Oktober 7, 2010 Bijdragen: 3912 Waardering: 206 Prestatiepunten: 17 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 12/25/09 Status: Offline Actief: Augustus 10, 2020 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Oktober 7, 2010 Welkom Sak! Ik wens je veel plezier en dat je hier veel mag leren xD Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 206 3.9k 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie