Spring naar bijdragen

videokaart 1 gig

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  43
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo mensen,

ik heb een videokaart van 1gig

dan denk je van de godfather 2 kun je spelen dus mooi niet

supersloom beeld een de gamepley is ******

hoe kan dit ik heb special deze computer gahaalt!

doe ik iets fout?

alvast er bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 43
  • Reacties 17
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1157
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  

Een videokaart van 1 gig is wel iets te weinig informatie. Wat voor type, misschien heeft die videokaart wel een heel ander doeleind dan wat jij denkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 9
  • 1.2k

hoi bedankt dat je snel reageert mijn pc is voor reparatie weg ik moet hem morgen weer ophalen \

maar het was intel chipset famillie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 43

• Bijdragen:  2097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Als het een Intel videokaart onboard is met 1GB ram geheugen dan zou je een nieuwe videokaart moeten komen om spellen te kunnen spelen, helemaal de zwaardere spellen zoals Maffia etc.

Zover ik begrijp is die nu ter reparatie, dus waarschijnlijk bij een Computer winkel? Vraag is na of ze dan gelijk een goede videokaart erin kunnen zetten die wel voor gamen geschikt is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 74
  • 2.1k

daar is het al te laat voor moet hem morgen ophalen

het is een interne videokaart

maar waarom kan ik dan niet die zwaren spellen spelen

hij is 1 gig

en mijn computer 4 gig intern

en 2 cpu's 3.0 ghz

hoe kan dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 43

• Actief:  

Jij denkt dat 1 gig, (super) goed is, dat kan super goed zijn, maar het zegt helemaal niets.

Een videokaart van 512 MB kan veel beter dan dan een videokaart van 1 gig. Als ik jou was zou ik toch even bellen naar dat bedrijf (evt als je je pc al hebt) of ze voor een betere videokaart kunnen zorgen. Of als je er morgen bent even naar informeren. Je moet dan zeggen dat je een videokaart wil die schikt is voor dat spel wat jij wilt spelen.

Post samenvoeging: October 06, 2010, 15:52:25 PM

Trouwens: Volgens mij staat dit helemaal in het verkeerde topic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 9
  • 1.2k

ik heb hem bij de block gekocht voor 455 euries

hij was in de opruiming ik ben nu arm heb alleen nog 2 euro ;D ;D

maar wat bedoel je dat ik een nieuwe videokaart moet aanschaffen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 43

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  

Je hebt momenteel helemaal nog geen videokaart. Je hebt een videochip die standaard op het moederbord zit. Dat is dus geen oplossing voor het draaien van zware spellen. Dat hij 1 gig videogeheugen heeft klinkt leuk, maar het zegt net zo weinig als het feit dat je 4 GB werkgeheugen in je systeem hebt zitten. Die dingen bepalen de snelheid van je pc totaal niet. 0%.

Snelheid is iets wat door de processor bepaald wordt en in spellen door de processor plus de videokaart. Dan heb je dus informatie nodig over de clocksnelheid, de cache en eventueel het aantal cores van de processor en de clocksnelheden en het aantal steam processors wat betreft de GPU (CPU van de videokaart).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

heh zit er een videochip in?

hoe duur is dan een videokaart voor mijn laptop

Post samenvoeging: oktober 06, 2010, 18:22:11

?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 43

• Actief:  

Ja, dat gaat dus niet. Niet om het één of ander, maar hoe had ik moeten ruiken dat het om een notebook ging? :P Wat je nu gekocht hebt, volstaat dus niet voor waarvoor je hem wilt gebruiken. Daar is, helaas voor jou, niets aan te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

waar moet ik dan de volgende keer opletten als ik er een koop

(meschien een stome vraag)

?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 43

• Bijdragen:  2097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Actief:  

Je goed laten informeren is een pré.

Vraag om in de winkel wat opties zijn of laat je informeren via het forum door de echte kenners zoals Tom, of een van de andere waaronder ik die goed verstand hebben van de dagelijkse hardware en wat het kan etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 74
  • 2.1k

• Bijdragen:  811
  • Waardering:   8
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hallo,

Op onderstaande site kun je een game kiezen die je wil spelen en de site kijkt op je pc het spel kan draaien, misschien handig als je wil weten of je het kan draaien.

http://www.systemrequirementslab.com/cyri/

mvg Pcgamer,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 8
  • 811

hahah dat doe ik al bij elke game

mestal haal ik het dan net niet!

jhahahahah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 43

• Actief:  

Net niet? Wat zegt/zei je laptop bij Maffia2 dan? Of over welk spel had je het..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 9
  • 1.2k

• Actief:  

Net niet, omdat alleen de videokaart niet aan de eisen voldoet. Dat is dus niet bijna, maar helemaal niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

ik vind het egt *** dat ik dagt een goede pc met een videokaart te hebben maar dat het niet zo is

ik heb hem nu weer de cabel van me uit en aan knop is vervangen voor de 8ste keer

maar kanik echt niks doen geen programma die het mogelijkt maakt om je videokaart sneller te maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 43

• Actief:  

maar kanik echt niks doen geen programma die het mogelijkt maakt om je videokaart sneller te maken?

Nee, helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 9
  • 1.2k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Wat je moet weten over Diablo 4 Seizoen 7 We staan op het punt om een spannend nieuw hoofdstuk te betreden in de wereld van Diablo 4! Seizoen 7, met als thema 'Hekserij', gaat op 3 december van start in de Public Test Realm (PTR). Dit is jouw kans om als eerste de nieuwe patch en seizoensinhoud uit te proberen voordat het officieel wordt gelanceerd. De gedetailleerde patchnotities worden op 27 november beschikbaar gesteld, dus markeer die datum in je agenda! Wat kunnen we verwachten in Seizoen 7? Seizoen 7 introduceert maar liefst 20 nieuwe krachten die je gameplay een frisse draai zullen geven. Ook staan er enkele balanswijzigingen op de planning, waaronder nerfs voor de Spiritborn-klasse. Dit komt bovenop het feit dat we momenteel nog midden in Seizoen 6, de Seizoen van Haat, zitten, dat pas in januari eindigt. Maar geen zorgen, er is genoeg actie met de recente patch 2.0.5 en een aantal feestelijke in-game evenementen, waaronder de terugkeer van de angstaanjagende rode cloaks en welkomstgeschenken voor Eternal-spelers. De Hekserij Mechaniek In Seizoen 2 zagen we de Vampirische krachten, en nu keren de 'seizoenskrachten' terug in de vorm van Hekserij. Spelers zullen een nieuwe valuta, Restless Rot, moeten verzamelen door de Headrotten te verslaan. Deze Restless Rot kan vervolgens worden aangeboden op Altaren in ruil voor Hekserij-krachten. Het gebruiken van Hekserij zal vergelijkbaar zijn met de Sanguine Circle uit Seizoen 2, met een extra tabblad in je karaktermenu voor je Hekserij-vaardigheden. Nieuwe Missies en Activiteiten In dit seizoen kun je werken aan een reputatiebord dat specifiek is voor Hekserij, en 'Covens Favor' zal vallen van Whispers. Het mooiste is dat je weer Resplendant Sparks kunt verdienen door het reputatiebord van het seizoen te voltooien, een essentieel crafting-materiaal voor het maken van Mythic Uniques. De Whispers worden ook versterkt, aangezien de Boom op zoek gaat naar Headrotten. Headhunts zullen op een vergelijkbare manier verschijnen als Helltides, met zowel nieuwe als vertrouwde Whisper-activiteiten. Het voltooien van deze Whispers kan de kans geven om een Headrotten-baas te laten verschijnen. Zorg ervoor dat je het hoofd van de baas levert bij de Boom van Whispers voor Occult Gems! Occult Gems De Occult Gems die in Seizoen 7 worden geïntroduceerd, zullen unieke effecten hebben die je in item sockets kunt plaatsen. Dit biedt nieuwe strategische mogelijkheden bij het aanpassen van je uitrusting. Ontdek Verborgen Krachten Verken de 'Forgotten Altars' in dungeons door heel Sanctuary om nieuwe krachten te ontgrendelen. Met meer dan 20 nieuwe krachten die aan het spel worden toegevoegd, is er veel te ontdekken en uit te proberen. Seizoen 7 belooft een spannend avontuur te worden, vol nieuwe mogelijkheden en uitdagingen. Dus bereid je voor op de aankomende PTR en zorg ervoor dat je niets mist van de spannende content die in het verschiet ligt!
  • Recente prestatie

• JaslyGer heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...