proboss Geplaatst Oktober 3, 2010 Bijdragen: 13 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/25/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 3, 2010 Hallo ik heb is een vraagje. Ik speel een tijdje minecraft. Maar nu wel ik multiplayer met een vriend van me. Maar ik kan geen server opzetten. Ik heb via piratebay de server plus game geinstalleerd in de juiste mappen. Maar als ik een server opstart. Kan ik niet in me game omdat, hij aangeeft dat ik geen verbinding kan maken. Of omdat ik geen premium user ben. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 13
Dark Legend Geplaatst Oktober 3, 2010 Bijdragen: 438 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/08/07 Status: Offline Actief: Juni 18, 2012 Delen Geplaatst Oktober 3, 2010 waarschijnlijk werkt je piratebay download gewoon niet goed, probeer eens een andere versie en kijk of het werkt O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 438
proboss Geplaatst Oktober 4, 2010 Bijdragen: 13 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/25/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 4, 2010 Dan heb ik nog een vraagje. Ik ben er achter gekomen hoe ik een server kan opzetten met Tungle. Maar heeft iemand een tut voor een Tungle server? Want ik kan wel multiplayer ik ben namelijk al een aantal keer online geweest op iemands anders zijn server. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 13
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie