johan1324117093 Geplaatst Mei 27, 2006 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/27/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 27, 2006 hoi allemaal, ik heb ff een vraagje. In de handleiding van een ondertitel in een film branden heb ik alles gedaan tot en met een frameserver opzetten. daarna zit ik een beetje erg vast kan de film+ondertiteling zien in virtualdup en daarna moet je een frameserver openen ( stap 5 ). ik heb dit gedaan en nu kon je tmpgenc openen. dat lukt ook wel, maar ik krijg hier geen ondertiteling meer te zien en de frameserver geeft ook niets aan, die blijft steeds op 0 staan. wie kan mij hierbij helpen? groetjes johan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Eagles Geplaatst Mei 27, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Mei 27, 2006 dit is het tweede topic dus slotje reageren kun je HIER Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie