johan1324117093 Geplaatst Mei 27, 2006 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/27/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 27, 2006 he luitjes, ik heb ff een vraagje en misschien dat jullie me kunnen helpen.ik heb een ondertiteling onder een film gezet via virtualdup en dat ging verder goed, maar dan moet je een frameserver opzetten waar je een filenaam moet opgeven, bijv film.vdr. bij de volgende stap moet je datzelfde bestandje weer openen in tmpgenc en daar krijg ik steeds een foutmelding. ik kan de ondertiteling via virtualdup wel zien, maar via tmpgenc krijg ik hem niet meer te zien en blijft de frameserver op 0 staan. wie zou mij kunnen helpen? groetjes johan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Eagles Geplaatst Mei 27, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Mei 27, 2006 kijk hier even voor de volledige handleiding! KLIKKLIK Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie