klandestienos Geplaatst September 27, 2010 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/27/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 27, 2010 Dames, Heren, Recent een flashcard gekocht via Siamgames.net. Na afschrijving van eur 30,90 heb ik niets meer gehoord. Order blijft op de site op ''in behandeling'' staan verder gebeurt er niets. Ik kan deze mensen niet bereiken op geen enkele manier.... Weet iemand meer van deze site of heeft men ervaringen... Ik hoor graag. Dankje. Patrick Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
r4dioactivity Geplaatst September 27, 2010 Bijdragen: 595 Waardering: 36 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/13/09 Status: Offline Actief: Januari 24, 2016 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst September 27, 2010 1. Naar de wachtijd van het product gekeken? 2. Al geprobeerd contact te leggen met de site eigenaren? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 36 595
mariska1978 Geplaatst September 29, 2010 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/29/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 29, 2010 hoi Patrick< ik heb hetzelfde probleem ik had ze eerst gemailt of ze nog flash kaarten hadden en kreeg daar een reactie op. maar nu ik de kaart besteld heb en bataald, hoor ik niks meer van ze. Ik heb ze nu al een paar keer gemailt > anders toch maar radar inschakelen o.i.d? mariska Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Zombymario Geplaatst September 29, 2010 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst September 29, 2010 maar nu ik de kaart besteld heb en bataald, hoor ik niks meer van ze. Ik heb ze nu al een paar keer gemailt > anders toch maar radar inschakelen o.i.d? mariska Handig, bij een consumenten programma gaan klagen over een apparaat (wat door de rechter als illegaal is verklaart) dat niet word geleverd. Ik zou nog ff proberen te wachten en zo vaak mogelijk contact proberen op te nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
ActionWaction Geplaatst September 30, 2010 Bijdragen: 1138 Waardering: 29 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/20/08 Status: Offline Actief: Februari 20, 2015 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst September 30, 2010 maar nu ik de kaart besteld heb en bataald, hoor ik niks meer van ze. Ik heb ze nu al een paar keer gemailt > anders toch maar radar inschakelen o.i.d? mariska Handig, bij een consumenten programma gaan klagen over een apparaat (wat door de rechter als illegaal is verklaart) dat niet word geleverd. Ik zou nog ff proberen te wachten en zo vaak mogelijk contact proberen op te nemen. Hoeft niet per sé, http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/niet-ontvangen-goederen-via-webshop/cpagina/0/?&cHash=f03381fb9d Ik las net dat iemand uiteindelijk wel zijn bestelling binnen kreeg, alleen super slechte klantenservice. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 1.1k
siamgames Geplaatst Oktober 1, 2010 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/01/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 1, 2010 Beste Klanten, Onze excuses voor de slechte communicatie we zijn onverwacht snel gegroeit de afgelopen maand wat er toe geleid heeft dat we nu een tweetal mensen op de customer support hebben zitten sinds vandaag klaar om alle vragen/klachten/problemen voor u naar alle tevredenheid op te lossen. Graag zou ik mensen die een vraag / klacht of probleem hebben met hun bestelling nogmaals even een e-mail te sturen naar info@siamgames.net zodat we alles naar tevredenheid kunnen oplossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, SiamGames.net - Klantenservice Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Releases Geplaatst Oktober 1, 2010 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Oktober 1, 2010 Super voor de reactie meneer/mevrouw. Hopelijk dat u de gebruiker kan helpen dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen. O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 1, 2010 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 1, 2010 Top dat jullie hier reageren. Petje af en dat maakt veel duidelijk! ^-^ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
djess Geplaatst Oktober 6, 2010 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/06/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 6, 2010 Klopt, hartstikke nobel van ze om een berichtje achter te laten en beloven dat je je leven zal beteren........maar dat doen ze NIET!! Ik heb sinds een twee weken al zeker 7 keer geprobeerd contact op te nemen via de site, geen antwoord. Ook een aantal mails gestuurd, geen antwoord, geen leesbevestiging! Ik heb ze zelfs gebeld ( het nummer staat nu niet meer op de site, twee weken geleden nog wel en dat heb ik opgeslagen).....geen antwoord! Ik heb een bestelling gedaan, betaald en heb daar ook bewijs van (via Ideal) maar nooit een bevestiging ontvangen. Inmiddels ben ik aan het rondneuzen wat je kan doen aan internet oplichting, aangifte doen etc.! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 9, 2010 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 9, 2010 Dat is niet zo mooi. Wat heb je besteld? Had je ook een order nummer? Misschien dat de heren je nog hier kunnen voorzien van een reactie? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
chrisschapendonk Geplaatst Oktober 11, 2010 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/11/10 Status: Offline Actief: Februari 25, 2012 Delen Geplaatst Oktober 11, 2010 Ik heb vorige week maandag (4-10) een R4 pakketje besteld. Ik vond het na een week wel tijd worden dat ding in de bus te ontvangen. Ik heb al vaker zo'n ding besteld via andere sites en dat ging altijd binnen een paar dagen. Dus mailde ik siamgames vandaag. Ik kreeg vrij snel een mailtje retour. Er stond in dat mijn pakketje woensdag a.s. waarschijnlijk verzonden zou worden en dat het dan 7 - 10 dagen zou duren voordat ik de zending binnen zou hebben. Het vreemde daaraan is de tijd van minimaal 7 dagen voordat ik dat kaartje binnen zou krijgen. Met de beste wil van de wereld geloof ik niet dat een pakketje, verzonden binnen NL, er langer dan 3 dagen over doet om mijn adres te bereiken. Dus hoe komt siamgames bij min. 7 dagen. Komt er een fietskoerier ?? Dus ik stuurde hen opnieuw een mailtje met de vraag waarom dit zo lang moet duren. En weer kreeg ik vrij snel een mail retour. Een automatisch verstuurde dit keer. Met daarin het bericht dat mijn bestelling goed was ontvangen en verwerkt zou worden, en verder nog wat veelgestelde vragen en antwoorden. Ik ga dit tafereeltje tot eind volgende week, de maximale tijd, gewoon afwachten. Als ik daarna niets heb ontvangen ga ik opnieuw contact zoeken met SG. Hoor ik dan niets dan heb ik volgens mij gewoon het recht om het overgeboekte geld terug te boeken naar mijn rekening. Dat kan iedereen volgens mij gewoon doen binnen een maand bij geen geleverde spullen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 11, 2010 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 11, 2010 Goede tip chrisschapendonk. Geld terug boeken is natuurlijk ook nog een optie. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
chrisschapendonk Geplaatst Oktober 28, 2010 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/11/10 Status: Offline Actief: Februari 25, 2012 Delen Geplaatst Oktober 28, 2010 Ik heb afgelopen weekend Siamgames nog eens gemaild dat ik exact wilde weten wanneer mijn zending onderhand eens binnen zou zijn. Ik heb geen reactie teruggehad maar wat schetst mijn verbazing. Afgelopen dinsdag hing er een briefje in de bus dat er een pakketje voor me was waar voor getekend moest worden. Het pakketje kwam uit Thailand. Toen wist ik genoeg. ik heb het R4 pakketje gisteren op het postkantoor afgehaald. Na alle negatieve reakties over siamgames vond ik het ook wel zo eerlijk mijn positieve ervaring met jullie te delen en siamgames, ondanks dat het wat langer duurde, te bedanken voor mijn zending. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Releases Geplaatst Oktober 28, 2010 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Oktober 28, 2010 Dan weten we in iedergeval dat zij alles drop-shippen vanaf bedrijven zoals Dealextreme waardoor de zending erg lang duurt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie