njitram Geplaatst September 26, 2010 Bijdragen: 99 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/14/08 Status: Offline Actief: Mei 20, 2014 Delen Geplaatst September 26, 2010 Een aantal jaar terug had ik hetzelfde probleem met windows XP en nu wederom met Windows 7. Aangezien ik in Window 7 niet de bestanden Wgatray.exe en WGalon.dll kan vinden roep ik toch maar weer de hulplijn Duken in. Heeft iemand enig idee hoe je van deze melding kan afkomen, maar wel alle updates kan blijven binnenhalen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 99
svenholtman Geplaatst September 26, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst September 26, 2010 als je het programma 'removeWAT' download, die verwijderd alle zooi qua licenties, meldingen etc. en je kunt nog gewoon updaten geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
njitram Geplaatst September 26, 2010 Bijdragen: 99 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/14/08 Status: Offline Actief: Mei 20, 2014 Auteur Delen Geplaatst September 26, 2010 nou ik zal eens gaan kijken of dat gaat werken....thanx! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 99
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie