petie Geplaatst September 23, 2010 Bijdragen: 105 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/20/09 Status: Offline Actief: Februari 3, 2015 Delen Geplaatst September 23, 2010 hallo Ik zit hier met een serieuze probleem. Ik heb een tijdje geleden op mijn laptop mijn data(d) schijf per ongeluk geformatteerd, omdat er een virus in was. Ik had et wel door maar dacht dat het niet belangrijk was. Dus heb ik het zo gelaten. Nu wil ik het terug omdat ik heb gelezen dat het belangrijk is voor games. Vroeger kon ik zonder probleem Assassins creed op mijn pc spelen, maar nu niet meer. Kan er mij A.U.B iemand helpen. Ik ben niet goed in informatica, dus leg goed stap per stap uit A.U.B. alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 105
Releases Geplaatst September 23, 2010 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst September 23, 2010 De D: schijf heeft normaliter niks met games te maken. Die worden voornamelijk op de C:/ schijf geinstalleerd. Het is natuurlijk wel zo alle data die op de D: stond is nu weg. Dit zou je eventueel kunnen proberen terug te halen door middel van het software programma GetDataBack. Hopelijk dat dit voldoende informatie is om aan de slag te gaan, mocht dat niet zo zijn laat het even weten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
petie Geplaatst September 23, 2010 Bijdragen: 105 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/20/09 Status: Offline Actief: Februari 3, 2015 Auteur Delen Geplaatst September 23, 2010 en wat gaat dat programma dan doen? Gaat hij alles terughalen wat er vroeger opzat of zal het gewoon leeg zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 105
svenholtman Geplaatst September 23, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst September 23, 2010 alles terughalen zal er wel niet inzitten. in de tussentijd zullen een aantal bestanden al wel weer overschreven zijn.een ander programma wat je ook nog kunt gebruiken is 'recuva'. werkt voor dit probleem ook wel goed Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
petie Geplaatst September 24, 2010 Bijdragen: 105 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/20/09 Status: Offline Actief: Februari 3, 2015 Auteur Delen Geplaatst September 24, 2010 Ik heb met recuva heel wat bestanden gevonden die verwijder dat waren. En ik kan een date schijf maken. Maar het probleem is dat ik niet weet wat er allemaal in die d schijf was. Dus hoe kan ik nu weten waar ik aan moet beginnen? HELP Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 105
svenholtman Geplaatst September 25, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst September 25, 2010 je moet in ieder geval NIET de bestanden terughalen naar dezelfde partitie. want dan gaat die nml weer zaken overschrijven.maar je kunt de files die je terugwilt toch gewoon selecteren en naar je c schijf verplaatsen (of een externe hdd / usb stick) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie