Spring naar bijdragen

antenneversterker of digitale ontvanger

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi

Wij hebben thuis slechte bekabeling voor de televisies. Nu heb ik dus boven een lcd staan met veel sneeuw. Nu heb ik op internet 2 goede oplossingen gevonden.

oplossing 1: Digitale televisie pakken, dat hebben wij beneden al van UPC. Nu heeft een digitale ontvanger niet zo'n sterk signaal nodig om er iets moois van te maken. Maar hoe werkt dit en wat kost dat allemaal?

oplossing 2: een antenneversterker, hierdoor zou de kwaliteit niet super worden. Maar wel aanzienlijk beter. Deze kost maar €15. Nu heb ik op mijn kamer 2 coax ingangen en een stopcontact, meer heb ik niet.

Wat is nu wijs? Het liefst ga ik voor de UPC ontvanger, maar niet als dat erg duur is. Ik heb niet meer dan 5 tientjes over voor zo'n investering, huren zou misschien wel een oplossing zijn, als het me niet genoeg bevalt kan het altijd terug.

alvast bedankt

Jeroen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k
  • Reacties 8
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  2097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Gefeliciteerd met 3100 berichten!

Voor de kwaliteit kan je het best gaan voor een digitaal kastje.

Eenmalige investering van zeg 50 euro + een smartcard voor de verificatie. Die kan je gewoon aanvragen bij UPC en kost geloof ik 10 euro.

Dit zorgt uiteindelijk voor betere kwalteit en eventueel de HD kanalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 74
  • 2.1k

• Actief:  

Thank you Releases!!! Dat had ik nodig ;) Ik ga even kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Actief:  

Hmmm, ik kan nergens iets vinden over een kaart. Ook niet als ik inlog op UPC. Volgens mij gebruikt UPC die kaarten ook niet. Wel kan ik een extra decoder huren voor €4 per maand. Dat is wel iets, maar toch heb ik liever zo'n kaart.

Anywayz, heb die extra decoder besteld. Nu maar hopen dat het wat is. Wel fijn dat ik nu ook meteen alle zenders heb + on demand. Bedankt Releases :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Bijdragen:  603
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  306
  • Actief:  

Maar als het signaal boven slecht is dan is dat meestal ook bij digitale TV volgens mij.

En met die signaalversterkers, wanneer je veel ruis hebt en je doet net voor de TV een versterker dan zal die ook heel veel ruis versterken. Je zou dan de versterker er tussen moeten doen wanneer de kabel (Van buiten) gesplit wordt meerdere TV's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 14
  • 603

• Bijdragen:  2097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Die versterkers kosten geen drol.

Even UPC daarover bellen.

Bij Ziggo is namelijk het beleid bijvoorbeeld zo dat wanneer boven je analoog ruist, er een andere versterker word geplaatst. Werd gewoon gratis geregeld. Zelfs geen voorrijd kosten hoeven te betalen. Geen probleem Jeroen, voor jou anytime!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 74
  • 2.1k

• Actief:  

Even afkijken wat het doet. Anders bestel ik er een versterker bij, die kosten €10. En digitaal beeld ruist toch niet? Ach, we zien wel. Het ergste wat er kan gebeuren is dat ik een versterker moet kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Bijdragen:  603
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  306
  • Actief:  

... En digitaal beeld ruist toch niet? ...

Dat is niet helemaal waar, als er ruis komt omdat de kabel een grotere afstand moet overbruggen dan krijg je meestal ook een beetje ruis op digitaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 14
  • 603

• Bijdragen:  602
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

... En digitaal beeld ruist toch niet? ...

Dat is niet helemaal waar, als er ruis komt omdat de kabel een grotere afstand moet overbruggen dan krijg je meestal ook een beetje ruis op digitaal.

Maar dan in de vorm van blokjes etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4
  • 602

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...