gerechten Geplaatst September 20, 2010 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/23/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 20, 2010 Nou het zit zo. Ik heb een film gedownload en de ondertiteling die erbij hoort ook apart gedownload. Het branden van de film lukt, maar de ondertiteling word niet mee genomen? De naam van de ondertiteling is gewoon exact hetzeflde als de film. Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik het voor elkaar krijg dat de ondertiteling ook te zien is? Als ik de film gewoon op de computer kijk en ik sleep de ondertiteling in de flim dan zie je wel gewoon de ondertiteling? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
svenholtman Geplaatst September 20, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst September 20, 2010 kun je iets meer informatie geven? - neem aan dat je een .avi hebt en een .srt bestand - welk brandprogramma? als jij namelijk als data cd brand (divx) dan moet je natuurlijk wel ook de .srt selecteren in je brandprogramma Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
gerechten Geplaatst September 20, 2010 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/23/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 20, 2010 Citaat kun je iets meer informatie geven? - neem aan dat je een .avi hebt en een .srt bestand - welk brandprogramma? als jij namelijk als data cd brand (divx) dan moet je natuurlijk wel ook de .srt selecteren in je brandprogramma Idd, ik heb een .avi en srt bestand. Ik brand gewoon met windows media player. Ik wil idd als data dvd branden, maar hoe selecteer ik srt in mijn brandprogramma? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
kaasbroodje Geplaatst September 20, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst September 20, 2010 Probeer het eens met nero Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
gerechten Geplaatst September 20, 2010 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/23/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 20, 2010 Citaat Probeer het eens met nero Die heb ik niet. Kan dit probleem dan gewoon niet opgelost worden? Weet niemand waarom hij geen srt bestand wil pakken? Post samenvoeging: september 20, 2010, 17:55:33 Mannen, niemand die mij wil helpen? Post samenvoeging: september 20, 2010, 18:19:32 Wie kan mij helpen? Post samenvoeging: september 20, 2010, 19:59:37 Ok ik heb nero weten te bemachtigen. Kan iemand mij nu verder helpen, want met nero werkt het nog steeds niet? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
svenholtman Geplaatst September 20, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst September 20, 2010 ten eerste zou ik je er graag op willen attenderen dat wij dit allemaal voor de lol doen. Als er vervolgens 3 postsamenvoegingen komen met 'waarom helpt niemand' is voor ons de gein er al snel af en zullen we minder snel verder helpen. We zijn niet 24/7 bezig hier (tip voor de toekomst ) maar als je nero hebt doe het volgende: start nero express klik op data vervolgens op data cd (of dvd wat je wilt) vervolgens klik op add nu moet je de 2 files zien staan selecteren, branden en klaar zo als bovengemeld gaat het in mijn nero. er zijn echter verschillende al nieuwere versies beschikbaar waardoor mijn stappen niet hetzelfde zullen zijn als die bij jou (maar ze komen wel in de goede richting) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
gerechten Geplaatst September 20, 2010 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/23/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 20, 2010 Citaat ten eerste zou ik je er graag op willen attenderen dat wij dit allemaal voor de lol doen. Als er vervolgens 3 postsamenvoegingen komen met 'waarom helpt niemand' is voor ons de gein er al snel af en zullen we minder snel verder helpen. We zijn niet 24/7 bezig hier (tip voor de toekomst ) maar als je nero hebt doe het volgende: start nero express klik op data vervolgens op data cd (of dvd wat je wilt) vervolgens klik op add nu moet je de 2 files zien staan selecteren, branden en klaar zo als bovengemeld gaat het in mijn nero. er zijn echter verschillende al nieuwere versies beschikbaar waardoor mijn stappen niet hetzelfde zullen zijn als die bij jou (maar ze komen wel in de goede richting) Excuses ik bedoeld het niet zo. Die stappen die jij net hebt aangegeven heb ik al meerdere malen geprobeerd maar er komt telkens een error te staan. Namelijk "burnproces failed at 4x(5,540 KB/s)" Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie