Marciej123 Geplaatst September 20, 2010 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Was actief op: Windows Delen Geplaatst September 20, 2010 hallo, Ik wilde net mn email gaan kijken, Logt ie niet in, Blijft wit scherm, Na een reboot nog steeds, Ik log in op msn. krijg ik dit.. : malwarebytes eroverheen gedaan, Kreeg niks. 4 keer reboot. Had ook geen zin.. Ik weet ook niet wat er met mn hotmail account is gebeurd. Gisteren avond kon ik er nog op. Iemand die dit weet? Edit: Nu wordt het scherm niet wit meer: maar krijg dit na een paar minuten wachten: account gegevens veranderen, en als ik daarna klik > verzenden > SERVER TOO BUSY: pics: marciej123 Post samenvoeging: 20 september 2010, 17:05:03 OKee heel vaag... Ik kon wel men ww etc veranderen op mn Ubuntu PC.... (en zie ook dat verkeerde board is :s) maargoed. ik kan dr weer op! SLOT :slot: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie