Spring naar bijdragen

Data DVD's kopiëren.

anjarie

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo,

Ik vind veel tips over het kopiëren van Film DVD's met 8 Gb informeatie erop. Zijn die tips ook geldig voor een DATA DVD zoals die voor b.v. mijn VOLVO RTI navigatiesysteem? Ik wil een veiligheidskopie voor mezelf omdat de schijf permanent in het systeem moet blijven en ik ook bij een evt beschadiging, nog over een goede schijf beschik en het navigatie systeem kan blijven gebruiken: zonder DVD doet ie het namelijk niet meer ...  :'(

Is één van de oplossingen soms ook de aanschaf van de double layer DVD brander?

Kan iemand mij informeren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  425
  • Waardering:   44
  • Prestatiepunten:  311
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik weet niet hoe groot de DVD is, als hij kleiner is dan 4,7 GB kan je een gewoon DVDtje kopen is hij groter (tot 8,5gb) dan heb je een Dual Layer nodig.

Waarschijnlijk je moet eigenlijk gewoon met een programma als Nero of beter Clone DVD een backup op de PC zetten (ik weet niet precies wat voor bestand daar uikomt het zal waarschijnlijkk een image zijn) Dan kan je hem er daarna met elk brand programma op een DVD branden waarschijnlijk moet je hem branden als image maar kijk maar even watvoor bestand eruit komt van het kopieren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 44
  • 425

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...