birgul Geplaatst September 20, 2010 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/20/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 20, 2010 hallo allemaal! ik ben pas begonnen met het downloaden via nzb dingen enzo. maar ik heb laatst het spel sims 3 gedownload voor op windows. nu heb ik hem als iso bestand uitgepakt, vervolgens gebrand op dvd. maar nu als ik de schijf er in doe opent hij de installatie wizard. en daarna krijg ik deze foutmelding: voor dit product is een geinstalleerde versie van de sims 3 tm vereist. installeer de sims 3 tm voor je dit product installeert. kunnen jullie mij please helpen ? XXXXX Birgul Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Erwin. Geplaatst September 20, 2010 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst September 20, 2010 Vermoedelijk heb je een uitbreiding van Sims 3 gedownload en niet de Sims 3 zelf. Je moet als basis eerst de Sims3 installeren daarna kun je eventuele uitbreidingen installeren. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
birgul Geplaatst September 20, 2010 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/20/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 20, 2010 en hoe doe ik dat dan ? : Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Erwin. Geplaatst September 20, 2010 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst September 20, 2010 hetzelfde als wat je met de andere heb gedaan alleen moet je een andere download nemen, je heb nu een uitbreiding gedownload en je moet de allereerste basis versie hebben. Zie ook het centrale game topic van Sims 3. http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27910.0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie