Spring naar bijdragen

Satelliet TV Kijken

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1232
  • Waardering:   66
  • Prestatiepunten:  301
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Hallo Allemaal,

Ik ben eens rond aan het kijken voor een schotel.

Nu kom ik op diverse sites, die zeggen dat je meer dan alleen een schotel nodig hebt.

Nu kwamen er 2 vragen in mij op:

1. Wat heb ik nodig om de gratis zenders te bekijken?

2. Valt er ook iets te kraken, zodat ik bijvoorbeeld SBS6 kan kijken, zonder te betalen??

Nou ik hoop dat jullie me uit de brand kunnen helpen!

Alvast Bedankt O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 66
  • 1.2k
  • Reacties 12
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1279
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  

1) een decoder en een antenne

2) ik denk niet dat dit al te makkelijk te kraken is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11
  • 1.3k

• Bijdragen:  2055
  • Waardering:   5
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

neem gewoon digitenne!, net zo makkelijk en kost geen drol :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1

• Actief:  

@ sven: Digitenne, willen mijn ouders niet... :-[ Helaas.

Dus aangewezen op de schotel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 66
  • 1.2k

• Actief:  

jemig man, meer voor minder geld. wie wil dat nou niet?

maar tv zenders kraken lijkt me niet te gaan lukken hoor. en mocht het wel lukken en ze komen erachter dan ben je ook zo 1, 2 ,3 nog niet van ze af

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1

• Actief:  

Ja Sven, mijn ouders hebben een "trauma"-achtig  :-[ ding met overstappen van leveranciers.

Dat is al eens met een ISP verandering gebeurd, daar veel gezeik mee gehad, dus dat willen mijn ouderen niet meer... (K*t zooi).

Dus dit gaat echt niet...  :'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 66
  • 1.2k

• Bijdragen:  603
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  306
  • Actief:  

Maar ze willen dus geen digitenne maar wel een schotel? Omdat ze een "trauma"-achtig  :-[  ding met overstappen van leveranciers hebben? Bij allebei moet je toch overstappen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 14
  • 603

• Actief:  

Ja, maar ik neem de schotel op mijn

kamer. Dus ik schakel over, en dat vinden mijn ouders prima. (jaja het zit lastig in elkaar).

Sent from my Vodafone 845 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 66
  • 1.2k

• Bijdragen:  709
  • Waardering:   0
  • Actief:  

Wij hebben hier ook schotel

maar het kost behoorlijk wat

wij hebben 1 schotel en 3 tv's 1tje in HD

maar je betaald SOWIESO wat je ook doet

je moet een kaart hebben ook om de gratis kanalen te kijken maar zo'n kaart betaal je 1 x

of je moet speciale decoder maar zo'n kaartje is ong 10 euro ofzo

Het beste is met abbonement nemen

kan je niet gewoon met kabel?

schotel is niet handig met harde regen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 709

• Actief:  

Nou, ik heb http://www.fairmiles.com/Satelliet-TV/body_satelliet-tv.html een aantal dingen gelezen.

O.a. dat gecodeerde zenders gekraakt kunnen worden.

De uitleg staat er niet bij.

In ieder geval, allemaal bedankt voor de hulp!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 66
  • 1.2k

• Bijdragen:  603
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  306
  • Actief:  

Maar met digitenne heb je ook gewoon maar 1 kastje + antenne op je kamer en het is meestal nog goeiekoper ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 14
  • 603

• Actief:  

Maar met digitenne heb je ook gewoon maar 1 kastje + antenne op je kamer en het is meestal nog goeiekoper ook.

Digitenne is nu eenmaal geen optie.

het zou voor rik beter zijn als er vanaf nu word gereageerd met aspecten op het schotel verhaal. dan laten we vanaf nu digitenne buiten beschouwing aub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1

• Bijdragen:  595
  • Waardering:   36
  • Actief:  

Om betaalde kanalen te kunnen bekijken moet je ze decoderen. Dit is niet zelf te doen, ik ken iemand die heeft nu bijna gratis (2 euro/maand) alle nederlandse kanalen maar die moet het laten decoderen via een internet (constant lan kabek aangesloten aan decoder) van een of andere Russische server. Ik betwijfel dus of het mogelijk is, of je moet bereid zijn een paar honderd euro te geven en toevalig een rus in de buurt weten die hier verstand van heeft. Naast dit verhaal heb ik nog nooit van gratis digitaal tv gehoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 36
  • 595

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Wat je moet weten over Diablo 4 Seizoen 7 We staan op het punt om een spannend nieuw hoofdstuk te betreden in de wereld van Diablo 4! Seizoen 7, met als thema 'Hekserij', gaat op 3 december van start in de Public Test Realm (PTR). Dit is jouw kans om als eerste de nieuwe patch en seizoensinhoud uit te proberen voordat het officieel wordt gelanceerd. De gedetailleerde patchnotities worden op 27 november beschikbaar gesteld, dus markeer die datum in je agenda! Wat kunnen we verwachten in Seizoen 7? Seizoen 7 introduceert maar liefst 20 nieuwe krachten die je gameplay een frisse draai zullen geven. Ook staan er enkele balanswijzigingen op de planning, waaronder nerfs voor de Spiritborn-klasse. Dit komt bovenop het feit dat we momenteel nog midden in Seizoen 6, de Seizoen van Haat, zitten, dat pas in januari eindigt. Maar geen zorgen, er is genoeg actie met de recente patch 2.0.5 en een aantal feestelijke in-game evenementen, waaronder de terugkeer van de angstaanjagende rode cloaks en welkomstgeschenken voor Eternal-spelers. De Hekserij Mechaniek In Seizoen 2 zagen we de Vampirische krachten, en nu keren de 'seizoenskrachten' terug in de vorm van Hekserij. Spelers zullen een nieuwe valuta, Restless Rot, moeten verzamelen door de Headrotten te verslaan. Deze Restless Rot kan vervolgens worden aangeboden op Altaren in ruil voor Hekserij-krachten. Het gebruiken van Hekserij zal vergelijkbaar zijn met de Sanguine Circle uit Seizoen 2, met een extra tabblad in je karaktermenu voor je Hekserij-vaardigheden. Nieuwe Missies en Activiteiten In dit seizoen kun je werken aan een reputatiebord dat specifiek is voor Hekserij, en 'Covens Favor' zal vallen van Whispers. Het mooiste is dat je weer Resplendant Sparks kunt verdienen door het reputatiebord van het seizoen te voltooien, een essentieel crafting-materiaal voor het maken van Mythic Uniques. De Whispers worden ook versterkt, aangezien de Boom op zoek gaat naar Headrotten. Headhunts zullen op een vergelijkbare manier verschijnen als Helltides, met zowel nieuwe als vertrouwde Whisper-activiteiten. Het voltooien van deze Whispers kan de kans geven om een Headrotten-baas te laten verschijnen. Zorg ervoor dat je het hoofd van de baas levert bij de Boom van Whispers voor Occult Gems! Occult Gems De Occult Gems die in Seizoen 7 worden geïntroduceerd, zullen unieke effecten hebben die je in item sockets kunt plaatsen. Dit biedt nieuwe strategische mogelijkheden bij het aanpassen van je uitrusting. Ontdek Verborgen Krachten Verken de 'Forgotten Altars' in dungeons door heel Sanctuary om nieuwe krachten te ontgrendelen. Met meer dan 20 nieuwe krachten die aan het spel worden toegevoegd, is er veel te ontdekken en uit te proberen. Seizoen 7 belooft een spannend avontuur te worden, vol nieuwe mogelijkheden en uitdagingen. Dus bereid je voor op de aankomende PTR en zorg ervoor dat je niets mist van de spannende content die in het verschiet ligt!
  • Recente prestatie

• JaslyGer heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...