fiestaboyke Geplaatst September 18, 2010 Bijdragen: 60 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/19/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 18, 2010 Hallo,Ik heb hier thuis een xbox aangesloten aan een switch en een pc. Op de pc staat windows 7. Om film's van mijn pc toegankelijk te maken voor mijn xbox heb ik een map "films" gedeeld... echter als ik in mijn xbox naar die map wil gaan vraagt hij een login en een paswoord, maar ik heb dat niet of nergens opgegeven ... Weet er iemand wat ik verkeerd heb gedaan en hoe ik dit oplos???Mvg Tommy Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 60
svenholtman Geplaatst September 18, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst September 18, 2010 Gaat dat via een thuisgroep?ga dan naar start --> configuratiescherm ---> netwerk en internet ---> thuisgroep --> het wachtwoord voor de thuisgroep weergeven en uitprintenmss dat je dat wachtwoord kunt gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
fiestaboyke Geplaatst September 18, 2010 Bijdragen: 60 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/19/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 18, 2010 nee, lukt me ook niet ... Ik heb nergens iets ingesteld, ik ben een total noob op gebied van netwerken en heb gewoon op die map die ik wou delen, met mijn rechtermuisknop geklikt, en dan gekozen voor delen .... Heb net het wachtwoord gewijzigd maar nog steeds geraak ik niet in die map :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 60
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie