gkeeee Geplaatst September 18, 2010 Bijdragen: 345 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/24/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 18, 2010 hallo,ik heb hier een SE xperia x10 die gesimlocked is van hi.iemand meschien enig idee hoe ik dit zo goedkoop mogelijk kan unlocken of zelfs gratis?ik heb op internet gezocht en heb wel iemand gevonden in de buurt die voor 10tje ze simlock vrij maakt.alleen ben ik bang dat ze onderdelen van de mobiel gaan stelen of kan dit helemaal niet? zoals de lens ofsow of de processor die erin zit. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 345
Marciej123 Geplaatst September 18, 2010 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Was actief op: Windows Delen Geplaatst September 18, 2010 ze gaan echt niet die dingen stelen hoor ik zou anders gewoon een mobiel vragen om te lenen. Voor die dag of (bij ons is het een 5 minuutjes werk) dan zegt ie van, Kom over een kwartier ofzo maar terug of wacht hier wees maar niet bang O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
stefjuh Geplaatst September 18, 2010 Bijdragen: 841 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: Augustus 30, 2016 Delen Geplaatst September 18, 2010 Ik heb net eventjes gezocht op youtube , er staan een heleboel filmpjes die gaan over het unlocken van een x10. Wat je zou kunnen doen is een aantal van deze filmpjes bekijken en even bij de comments kijken of er veel mensen succes met dat filmpje hebben gehad.(Dit gaat dan over het softwarematig unlocken)gr Stef Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 841
gkeeee Geplaatst September 20, 2010 Bijdragen: 345 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/24/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 20, 2010 is goed, bedankt voor de info. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 345
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie