simone Geplaatst Mei 24, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 24, 2006 hoi iedereen ik ben een leek met films downloaden maar ik wil het wel doen ik heb limewire. Kan iemand mij vertellen waar ik op moet letten en hoe ik het beste kan doen. Of ik bv avi ofzo moet kiezen ik wil als eerst de nieuwe harry potter help me Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Eagles Geplaatst Mei 25, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Mei 25, 2006 ik zou een van de vele divx/xvid bestanden nemen, Of als je meteen ondertitels erop wilt zou ik gaan voor deze --> MOVIE HARRY POTTER 4 EN DE VUURBEKER- Nl Subs 1.481 MB AVI staat bij mij op de tiende plaats bij het zoeken!!let wel op is AVI let er wel op dat bij het downloaden van limewire je bijna altijd .AVI bestanden download, en op deze te kunnen branden op dvd moet je ze eerst weer omzetten!! als je nog vragen hebt hoor ik het wel! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie