chevycaprice Geplaatst September 16, 2010 Bijdragen: 142 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/09/08 Status: Offline Actief: Oktober 21, 2012 Delen Geplaatst September 16, 2010 Hallo forumleden.. Ik heb Blur gedownload en heb hem zonder hulp zowaar aan de praat gekregen,Leer dus echt wel van deze site.. Maar ik kan niet spelen met een controller,Ik heb een Logitech controler maar die doet het niet,Als je bij options kijkt in het spel lijkt die controller wel van een Xbox.Moet je die per se hebben of is mijn controller ook aan de praat te krijgen. Als ik met het toetsenbord speel bak ik er erg weinig van Bedankt weer Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 142
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie