Spring naar bijdragen

Eweka

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  160
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  31

Daag mensen,

Ik heb nu al 4 keer een abbo gekocht bij Eweka en ik ben er dik tevreden over tot deze week eigenlijk. Mijn download snelheid lag eigenlijk altijd tussen de 1 en 2 mbs en ging dus lekker snel. deze week gaat het echt ziek sloom hij komt niet eens boven de 400 kbs uit. weet iemand misschien hoe dit komt. ik heb een upc 30mbit abbo geloof ik en ik heb het nu over mijn laptop waar ik met wifi download. verder gebruik ik als om te downloaden sbnzbd en heb ik alles volgensmij goed ingevuld bij servers alleen weet ik niet wat tijdslimiet is. Misschien dat iemand mij kan helpen ? O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 160
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  602
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Zoals al heel vaak en overal is gezegt, eweka+upc=geen goede combo, switch dus naar een USP die nog genoeg bandbreedte heeft met UPC. Beetje in de richting van xsnews, astraweb, xlned.

edit: Sommigen op dit forum moeten echt eens googlen.. 2e hit google, gezocht op alleen upc eweka :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4
  • 602

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...