Spring naar bijdragen

Mediaplayer ervaringen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  811
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hallo,

Ik wil misschien een mediaplayer aanschaffen, ik vroeg me af wat jullie

ervaring is met een mediaplayer en welk merk aan te raden is?

ik had gelezen dat Western digital wel goed is.

bijvoorbaad dank,

mvg PCgamerxbox360

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 8
  • 811
  • Reacties 13
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  841
  • Waardering:   0
  • Actief:  

Hallo,

Eerst een aantal vragen:

Wil je een ingebouwde harderschijf of gebruik je externe?

Wat voor uitgangen moeten erop zitten ? (bv HDMI, DVI,component)

Welke video formaten moet hij ondersteunen? (kijk je veel divx of de 1080p films)

Wil je er een met een internet aansluiting zodat je kunt streamen youtube filmpjes kunt bekijken? zoja Wifi of via een kabel?

Wat is je budget?

Ik wilde zelf eerst ook een mediaplayer aanschaffen maar dat was niet meer nodig omdat ik mijn pc op mijn tv kan aansluiten, misschien is dit voor jou ook een idee? De western digital is inderdaad een goede mediaplayer ik heb er zelf ook naar gekeken en ik weet dat kaasbroodje van dit forum er ook een heeft of had? Die kun je misschien een pm sturen met vragen erover?

gr Stefjuh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 841

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Een media speler wekt lekker je moer alleen wel goed onderzoek doen voordat je er 1 koopt. Download je alleen AVI bestanden dan maakt het niet veel uit welk je neemt maar wil je meer dan moet je goed rond kijken

Ik heb zelf een WDTV voor info daar over kan je hier terecht http://www.wdtv.nl/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Actief:  

Ik heb alleen een DVI ingang op mijn tv, ik kijk vaak 4gb films of divx

internet heb ik niet nodig en ik heb een losse externe (1TB) schijf die ik erop kan aansluiten.

maar is dan ook mogelijk 1080p films aftespelen als je alleen een DVI ingang hebt?

mvg PCgamerxbox360,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 8
  • 811

• Actief:  

Hallo,

Het kijken van 1080p films is mogelijk als je DVI hebt alleen hangt het ervan af wat voor DVI je hebt je hebt namelijk twee verschillende soorten.

DVI-I en DVI-D

DVI-I is in het princiepe dezelfde kwaliteit als vga (analoog dus) Deze uitgang is enkel voor beeld en geluid moet dus via een andere kabel gestuurd worden naar je tv

DVI-D  is de zelfde kwaliteit beeld als van een HDMI kabel (digitaal dus) ook deze stuurt alleen beeld en geen geluid en ook deze moet je dan weer via een externe kabel verbinden wat in princiepe geen probleem hoeft te zijn.

Door deze plaatjes te checken kun je zien wat voor ingang je op jouw tv hebt:

eki2a8.jpg

over kabels :

DVI-A                                      - Voor analoge signalen

DVI-D  Single Link              - Voor digitale signalen met lage resolutie

DVI-D  Dual Link                - Voor digitale signalen met hoge resolutie

DVI-I    Single Link              - Voor digitale én analoge signalen met lage resolutie

DVI-I    Dual Link                  - Voor digitale én analoge signalen met hoge resolutie

voor een dvi kabel kun je kijken op sites zoals :

www.bol.com

www.allekabels.nl

Ik hoop je even genoeg te hebben geinformeerd over DVI

gr Stef ps heb je ook al nagedacht over je budget?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 841

• Bijdragen:  2097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Misschien is het handig even te vermelden wat voor TV je heb, je kan wel een mediaspeler kopen met HDMI en Full HD en blu-ray formaat ondersteuning maar als je vervolgens een ouwe beeldbuis heb dan heb je daar uiteraard niks aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 74
  • 2.1k

• Actief:  

Ik heb gekeken en het is de DVI-D dus ik moet het geluid appart sturen dan

Ik heb de Hitachi  37PD5200

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 8
  • 811

• Actief:  

Ja klopt het geluid moet dan via een apartje kabel gestuurd worden Gewoon een 3.5 mm jack zoals deze:

JACK25-35.jpg

Ik heb ook even je tv opgezocht klopt het dat het deze is? :http://www.ciao-shopping.nl/Hitachi_37PD5200_Plasmapaneel_met_TV_tuner_Plasma_PDP__582787

Als het deze is zou het afspelen van HD materiaal moeten kunnen.

gr Stef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 841

• Actief:  

de link werkt niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 8
  • 811

• Actief:  

Raar , klopt het dat het deze is? 761.jpg

Als dit het geval is moet het afspelen van HD content gewoon lukken, maar ik ga er zoiezo wel vanuit omdat je een DVI-D aansluiting hebt. Zou je het budget dat je in gedachten had kunnen geven? Dan zal ik gaan kijken wat een goede is.

gr Stef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 841

• Actief:  

Ja dit is de tv zit alleen geen HDMI poort op als het goed is

Post samenvoeging: september 16, 2010, 21:02:05

maximaal budget van €100 maar ik ga er alleen maar films op afspelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 8
  • 811

• Actief:  

Hallo,

Ik heb gekeken naar welke de meeste videoformaten en/of audioformaten ondersteunen en heb er 3 geselecteerd welke ik denk de beste zijn!

1.http://tweakers.net/pricewatch/262718/ac-ryan-playon!-hd-mini.html#

2.http://tweakers.net/pricewatch/225095/western-digital-tv-hd-mediaplayer.html

3.http://tweakers.net/pricewatch/243964/emtec-full-hd-(1080p)-multimedia-player-n200.html

Alle drie voldoen aan jou eisen alleen moet je dan nog even een kabeltje regelen van hdmi naar DVI-D en dan kun je HD content afspelen op je tv.

gr Stef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 841
  • 3 weken later...

• Actief:  

http://www.bol.com/nl/p/computer/seagate-freeagent-theater-hd-mediaspeler/1003004010301165/index.html

ik vond deze nog op internet, er staan veel goede revieuws over maar misschien is het troep

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 8
  • 811

• Actief:  

Ik ken het merk niet goed maar als je de reviews die vrij recent zijn eronder leest kun je best aanemen dat hij goed is.  En als iets niet goed is bij BOL.com kun je het altijd terugsturen dus ik denk dat er niet veel mis mee is.

gr Stef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 841

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Wat je moet weten over Diablo 4 Seizoen 7 We staan op het punt om een spannend nieuw hoofdstuk te betreden in de wereld van Diablo 4! Seizoen 7, met als thema 'Hekserij', gaat op 3 december van start in de Public Test Realm (PTR). Dit is jouw kans om als eerste de nieuwe patch en seizoensinhoud uit te proberen voordat het officieel wordt gelanceerd. De gedetailleerde patchnotities worden op 27 november beschikbaar gesteld, dus markeer die datum in je agenda! Wat kunnen we verwachten in Seizoen 7? Seizoen 7 introduceert maar liefst 20 nieuwe krachten die je gameplay een frisse draai zullen geven. Ook staan er enkele balanswijzigingen op de planning, waaronder nerfs voor de Spiritborn-klasse. Dit komt bovenop het feit dat we momenteel nog midden in Seizoen 6, de Seizoen van Haat, zitten, dat pas in januari eindigt. Maar geen zorgen, er is genoeg actie met de recente patch 2.0.5 en een aantal feestelijke in-game evenementen, waaronder de terugkeer van de angstaanjagende rode cloaks en welkomstgeschenken voor Eternal-spelers. De Hekserij Mechaniek In Seizoen 2 zagen we de Vampirische krachten, en nu keren de 'seizoenskrachten' terug in de vorm van Hekserij. Spelers zullen een nieuwe valuta, Restless Rot, moeten verzamelen door de Headrotten te verslaan. Deze Restless Rot kan vervolgens worden aangeboden op Altaren in ruil voor Hekserij-krachten. Het gebruiken van Hekserij zal vergelijkbaar zijn met de Sanguine Circle uit Seizoen 2, met een extra tabblad in je karaktermenu voor je Hekserij-vaardigheden. Nieuwe Missies en Activiteiten In dit seizoen kun je werken aan een reputatiebord dat specifiek is voor Hekserij, en 'Covens Favor' zal vallen van Whispers. Het mooiste is dat je weer Resplendant Sparks kunt verdienen door het reputatiebord van het seizoen te voltooien, een essentieel crafting-materiaal voor het maken van Mythic Uniques. De Whispers worden ook versterkt, aangezien de Boom op zoek gaat naar Headrotten. Headhunts zullen op een vergelijkbare manier verschijnen als Helltides, met zowel nieuwe als vertrouwde Whisper-activiteiten. Het voltooien van deze Whispers kan de kans geven om een Headrotten-baas te laten verschijnen. Zorg ervoor dat je het hoofd van de baas levert bij de Boom van Whispers voor Occult Gems! Occult Gems De Occult Gems die in Seizoen 7 worden geïntroduceerd, zullen unieke effecten hebben die je in item sockets kunt plaatsen. Dit biedt nieuwe strategische mogelijkheden bij het aanpassen van je uitrusting. Ontdek Verborgen Krachten Verken de 'Forgotten Altars' in dungeons door heel Sanctuary om nieuwe krachten te ontgrendelen. Met meer dan 20 nieuwe krachten die aan het spel worden toegevoegd, is er veel te ontdekken en uit te proberen. Seizoen 7 belooft een spannend avontuur te worden, vol nieuwe mogelijkheden en uitdagingen. Dus bereid je voor op de aankomende PTR en zorg ervoor dat je niets mist van de spannende content die in het verschiet ligt!
  • Recente prestatie

• JaslyGer heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...