Spring naar bijdragen

iphone 3gs unlocken

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

Welke iPhone freak kan mij helpen of op weg helpen.

Ben zelf niet geheel nieuw in de telefonie zoals de meeste weten maar bij iPhone heb ik alleen ervaring qua reparaties niet van de software.

Ik heb hier dus een iPhone 3gs, origineel van t-mobile en dus op die provider gelockt.

Hij was eerst unlocked totdat de klant het toestel aan itunes koppelde om te updaten (al zegt de klant dat ie dat niet gedaan heb).

Mijn vraag is:

Hoe kan ik er weer voor zorgen dat de iphone gaat werken met een bv KPN sim kaart.

Appel heb ik al geactiveerd via itunes maar hij geeft nu dus aan dat de kpn kaart niet geldig is en kan em niet gebruiken met de KPN kaart.

Wie o wie kan mij helpen :D

uiteraard tegen welbegeerde reputatiepunten ;)

extra info iphone draait op su versie 4.1

aanbieder: t-mobile 8.0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k
  • Reacties 32
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  2097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Op dit moment is de 4.1 nog niet jailbreak baar.

Even afwachten dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 74
  • 2.1k

• Actief:  

jailbreaken zal nog wel lukken:

http://www.blogsdna.com/11321/how-to-jailbreak-iphone-3g-4-1-ios-with-redsn0w-0-9-5-beta-5.htm

maar daarmee is de iphone toch niet sim lock vrij zeg maar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Bijdragen:  2097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Zat gewoon helemaal verkeerd te kijken.

Btw, hoe oud is de telefoon? Na 1 jaar mag je hem namelijk gratis sim-lock vrij laten maken bij de provider waar je hem vandaan heb.

Vroeger kan je lost bij redsn0w etc een vinkje aanzetten om de iPhone gelijk sim-lock vrij te maken. Misschien is dat nu geïntegreerd? Zeker weet ik dit niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 74
  • 2.1k

• Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Als je 'm Jailbreak kan je een progje instaleren genaamd repo666 en daarmee wordt ie simlock vrij gemaakt. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Actief:  

probleem is alleen dat ik geen t-mobile kaart ter beschikking heb alleen kpn, ik hoop dus dat er een oplossing is dat ik op de iphone kan zetten en dat het sim lock vrij wordt.

Kan dat via die link die ik gaf? of is daar echt een t-mobile sim kaart voor nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Actief:  

Als je m aansluit in itunes, Heb je dan echt versie 4.1 of 4.0.1 ???

Want je kan het inderdaad met redsn0w doen. Ook met Jailbreakme.com (dat moet op je iphone)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Actief:  

ik heb echt versie 4.1 erop staan.

hoe kan ik die redsnow erop krijgen werkt dat zonder sim kaart?

want via jailbreakme.com heb ik natuurlijk een simkaart erin nodig of werkt dat ook via wifi?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Actief:  

net getest via wifi, jailbreakme.com werkt niet, hij zegt dat ik dan moet downgraden naar 4.0.1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Actief:  

Je kan m Downgraden naar 4.0.1 (Soort van Unattended en dus schone instalatie) Ik heb het nooit zo met Redsn0w Want je moet op de seconde gelijk de home en de button bovenop indrukken en losselaten (3 dingen achter elkaar) Soms beetje Pruts werk.  :geheim: Tis natuurlijk een optie. maar als je schoon wilt beginnen zou ik downgraden.  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Actief:  

uhm ok zou je mij een beetje op weg kunnen helpen hoe ik kan downgraden ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Actief:  

Tuurlijk ;)

http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/

ga eerst hier naartoe ;)

Dan staat er onderaan: Download iOS 4.0.1 via direct links here Klik op 3gS en download de IPSW ;) Sla m op een handige plek op. Bijv Bureaublad of mijn documenten ;)

Als je dat gedaan hebt kan je een reserve kopie maken. Hoeft natuurlijk niet, maar tis een optie.

Dan ga je naar het Itunes scherm van je iphone. (1e TAB)

Dan houdt je Shift Ingedrukt en klik je op Herstellen. Dan opent er een POP-UP die je even naar je gedownload IPSW moet leiding, Die selecteer je en je klikt op OK en klaar. Nu wordt ie gedowngrade.

(ik ga ff eten, Ik doe zometeen wel van jailbreak erbij zetten)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Actief:  

ok tnx, ben het nu aan het downloaden, daarna kan ik dus wel naar jailbreakme.com?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Bijdragen:  3912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

ik kan je wel zeggen downgraden vind ik niet 100 % safe. je kunt beter wachten op een goed-werkende jailbreak (als je daar de tijd voor hebt tenminste;) )

als je het tog doet moet je daarna dit maar volgen: http://www.redmondpie.com/how-to-unlock-iphone-3gs-with-ultrasn0w/ :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 206
  • 3.9k
  • 1

• Actief:  

Yep. Zelf heb ik dit ook gedaan op mn vaders 3G.  ;) Ik help je zo dus ff opweg met de installers en Repo's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Actief:  

Citaat

ik kan je wel zeggen downgraden vind ik niet 100 % safe. je kunt beter wachten op een goed-werkende jailbreak (als je daar de tijd voor hebt tenminste;) )

als je het tog doet moet je daarna dit maar volgen: http://www.redmondpie.com/how-to-unlock-iphone-3gs-with-ultrasn0w/ :)

veel tijd heb ik er niet voor ;)

morgen ochtend komt de klant de iphone weer ophalen moet dan dus klaar zijn.

Citaat

Yep. Zelf heb ik dit ook gedaan op mn vaders 3G.  ;) Ik help je zo dus ff opweg met de installers en Repo's

top ik ben alvast bezig met downgraden zodra dat gelukt is meld ik me weer :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Actief:  

de iphone kan niet worden hersteld, er heeft zich een onbekende fout opgedaan (3194)

en nu ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Actief:  

Download de firmware van 3.1.3 http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/ doe daarna hetzelfde. (even op het pijltje klikken en dan goed opletten dat je 3GS hebt.  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Actief:  

nope wederom zelfde foutmelding, hij geeft bovenaan aan herstelling iphone controleren bij apple en daarna geeft die de foutmelding. heb echt de software gedownload van de 3gs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Bijdragen:  3237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Ik hoop dat dit helpt:

Download iOs 1.0.0 en zoek hier een unlock voor. Moet gemakkelijk te vinden zijn. Bij de eerste jailbreaks en unlocks moest je altijd eerst downgraden naar 1.0.0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 3.2k

• Bijdragen:  3912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Citaat
Apple signs the firmwares now. You cannot upgrade ( or downgrade ) and 3GS to a firmware that Apple doesn't sign anymore unless you tapped on "Make my life easier" within Cydia and you follow these instructions:

Caching Apple's Signature Server - Jay Freeman (saurik)

bron:http://forum.tipb.com/iphone-jailbreak-unlock/186360-error-message-3194-please-help.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 206
  • 3.9k
  • 1

• Bijdragen:  3237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Als je googlet hebben ze bij megaupload nog wel een oude iOs staan, op dat bestandje moet je volgens mij gewoon dubbelklikken en dan opent iTunes hem!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 3.2k

• Actief:  

Oke heb het even opgesnord.

Dit is wel een te volgen TUT: op youtube:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Actief:  

bedankt met het filmpje kom ik al een heel stuk verder alleen als die bijna klaar is dan komt die met de foutmelding 1015, geeft hij aan als hij bijna klaar is met herstellen heb het geprobeerd met su versie 4.0.1 en 4.0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Actief:  

Probeer 3.1.3 of 3.1.1 eens ??? Anders de redsn0w maar doen? ???

Had je trouwens de HOSTS aangepast?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Mafketel

Geplaatst

PlayStation Plus games voor april 2025 aangekondigd   Volgende week dinsdag is het 1 april en dat is ook direct de eerste dinsdag van de maand. PlayStation Plus abonnees weten dan natuurlijk wat ze mogen verwachten en dat is een update van de Essential line-up. Die is zojuist door Sony via het PlayStation Blog bekendgemaakt. Vanaf volgende week dinsdag kun je als abonnee met de onderstaande drie games aan de slag: RoboCop: Rogue City (PS4/PS5) The Texas Chain Saw Massacre (PS4/PS5) Digimon Story: Cyber Sleuth – Hacker’s Memory (PS4) Met deze aankomende titels heb je nog een paar dagen de tijd om de games van maart te claimen. Enkel het toevoegen aan je bibliotheek is al voldoende als je er op een later moment mee aan de slag wilt. De drie games van maart zijn: Dragon Age: The Veilguard, Sonic Colors: Ultimate en Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection.

Girev

Geplaatst

April 2025 staat voor de deur en belooft een opwindende maand te worden voor gamers wereldwijd. Met een scala aan nieuwe game-releases voor PC, PS5, Xbox Series X/S en Nintendo Switch, is er voor ieder wat wils. In dit artikel lichten we de top 10 nieuwe spellen uit die je zeker niet wilt missen. Laten we ontdekken wat deze maand in petto heeft! 10. Into the Dead: Our Darkest Days Platform: PC Release Datum: 10 april 2025 Begin onze lijst met “Into the Dead: Our Darkest Days”, een meeslepende survival-horror game die je plaatst in een wereld vol dodelijke zombies. Voor de liefhebbers van spanning en uitdaging in een post-apocalyptische setting is dit dé game om je aan over te geven! 9. Commandos: Origins Platform: PC, Xbox Series X/S Release Datum: 9 april 2025 “Commandos: Origins” brengt ons terug naar de tactische oorlogvoering die deze franchise groot heeft gemaakt. Dit spel biedt strategische gameplay die perfect is voor fans van real-time tactische spellen en daagt je uit om slimme keuzes te maken om je missies succesvol te voltooien. 8. Forza Horizon 5 Platform: PS5 Release Datum: 29 april 2025 De iconische raceserie “Forza” maakt zijn debuut op de PS5! Met adembenemende graphics en een enorme open wereld om te verkennen, belooft “Forza Horizon 5” een onvergetelijke ervaring voor autoliefhebbers en racefans van elke aard. 7. Crashlands 2 Platform: PC Release Datum: 10 april 2025 Het vervolg op het geliefde indie-spel “Crashlands 2” neemt je opnieuw mee naar een kleurrijke en bizarre wereld vol avontuur. Creativiteit en crafting-elementen bepalen je spelervaring terwijl je je weg vindt door deze unieke wereld. 6. Sand Platform: PC Release Datum: 3 april 2025 “Sand” biedt een bijzondere verkenningservaring in een uitgestrekte woestijnomgeving. Deze game combineert survival-mechanismen met een intrigerende verhaallijn die je waarschijnlijk zal verrassen en aan het denken zal zetten. 5. South of Midnight Platform: PC, Xbox Series X/S Release Datum: 8 april 2025 In “South of Midnight” ontdek je een mysterieuze wereld vol folklore en culturele elementen. Dit spel belooft een diepgaande verhalende ervaring met verrassende wendingen, en nodigt je uit om de geheimen van deze wereld te ontrafelen. 4. Steel Seed Platform: PC, PS5, Xbox Series X/S Release Datum: 10 april 2025 “Steel Seed” is een sci-fi actiegame waarin je het opneemt tegen buitenaardse bedreigingen en geavanceerde technologieën. Met verbluffende graphics en een meeslepende gameplay zal deze titel snel vele fans verzamelen. 3. Fatal Fury: City of the Wolves Platform: PC, PS5, PS4, Xbox Series X/S Release Datum: 24 april 2025 De legendarische vechtgame “Fatal Fury” keert terug met “City of the Wolves”. Dit nieuwe deel combineert de klassieke vechtmechanismen met frisse elementen en belooft een waar feest voor fans van deze iconische franchise. 2. Steel Hunters Platform: PC Release Datum: 2 april 2025 “Steel Hunters” introduceert spelers in een competitieve arena waar samenwerking de sleutel tot succes is. Werk samen met vrienden om vijanden te verslaan en strategische plannen te smeden om de overwinning te behalen. 1. Clair Obscur: Expedition 33 Platform: PC, PS5, Xbox Series X/S Release Datum: 24 april 2025 Onze topkeuze van de maand is “Clair Obscur: Expedition 33”! Dit spel biedt een unieke blend van puzzeloplossing en avontuur in een mysterieuze wereld die je zal verrassen met zijn diepgang en creativiteit. BONUS TITELS Naast onze top 10 zijn hier enkele spannende bonusgames om in de gaten te houden: Mandragora (PC, PS5, Xbox Series X/S, Switch) - 17 april 2025 The Talos Principle: Reawakened (PC, PS5, Xbox Series X/S) - 10 april 2025 Days Gone Remastered (PC, PS5) - 25 april 2025 Tempest Rising (PC) - 24 april 2025 Peppered (PC) - 7 april 2025 The Last of Us Part 2 (PC) - 3 april 2025 Met zoveel fantastische games die in april 2025 worden gelanceerd, is het een maand vol opties waar gamers van elk kaliber zich in kunnen verliezen. Zorg ervoor dat je deze titels in de gaten houdt en maak optimaal gebruik van je gaming-maand!
  • Recente prestatie

• Albert50 ging een rang omhoog
      Community fan
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...