Spring naar bijdragen

Paypal met BnpFortis Maestro kaart?

SigurdISO

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo is het mogelijk om met BNP Paribas Fortis, Paypal aan te vragen, Ik ben namelijk pas 16 jaar ik weet niet of dat de gemiddelde leeftijd is??

Bedankt voor de hulp. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  2725
  • Waardering:   21
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Je kan zelf via de PayPal website een account aanmaken en koppelen aan je rekening. Hiervoor hoef je niet per sé 16 jaar te zijn. ;) Bij PayPal controleren ze namelijk niet naar hoe oud je bent als je een account aan maken, dus je kan gewoon dan zeggen dat je bijvoorbeeld 30 jaar oud bent. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 2.7k

Oké bedankt ik heb zojuist een aangemaakt, en ik kan gewoon geld opstorten via internet bankieren :) zegt paypal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

• Bijdragen:  2097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Let er op, mocht je ooit meer geld op je Paypal balans krijgen doordat je wat verkoopt of donaties krijgt, dan kan Paypal vragen om een identiteit bewijs en is het goed mogelijk dat je account geschorst word voor 180 met daarin jou geld.

Heb het zelf ook meegemaakt, niet leuk als er 250$ vast staat waar je 180 dagen niet bij kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 74
  • 2.1k

Oké bedankt maar ik heb ene privé account aangemaakt, dus ik alleen kan erop storten of ik moest mijn nr doorgeven denk ik. Maar paypal vraagt voor bevestiging etc. mijn REK nr enzo maar ze vragen ook Banknaam Is dat gewoon bnp paribas fortis dan?

Hartelijk bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...