marl1v Geplaatst September 13, 2010 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/13/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 13, 2010 hey allemaal,ik wil graag even weten of iemand ook problemen ervaart met het kopieren van nieuwste disneyfilms (prince of persia). heb al met anydvd geprobeerd in combo met clone dvd2 van slysoft die normaal altijd werkt, ook heb ik ripit4megebruikt met een decrypter en schrinker en clonedvd 5 die ook bij jullie handleidingen staat vermeld maar alle geven aan dat er leesfouten zijn en bepaalde vob's niet kan lezen. clonedvd5 geeft gewoon niet de mogelijkheid om te starten. die andere geeft leesfouten. tis een gloednieuwe dvd uit de winkel en de brander is netjes onderhouden/ schoongemaakt met cleaning diskje en heeft mij tot dusver niet in de steek gelaten :geheim:alvast bedanktmarl1Post samenvoeging: september 13, 2010, 15:25:55 tot dusver pakt dvdfab hem wel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie